خبرگزاری کار ایران

حضور قدرتمند هپکو در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش

حضور قدرتمند هپکو در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش
کد خبر : ۱۵۴۱۷۷۶

شرکت هپکو با حضوری قدرتمند در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در جزیره کیش توانمندی‌های خود را ارائه کرد که مورد استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از هپکو نیوز، دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با محورهای اصلی مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، حمل و نقل سبز و پایدار، حفظ محیط زیست، حوزه‌های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی، پژوهش، اقتصاد نوآوری و دانش‌بنیان، پایداری اجتماعی و امنیت در شهرهای هوشمند از 17 تا 20 مهرماه 1403 در جزیره کیش برگزار شد.

شرکت هپکو به عنوان تولیدکننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در کشور، با حضور در این نمایشگاه و ارائه و تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ های خود بسیار مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان، شهرداران، فعالان و پیمانکاران حوزه معدن قرار گرفت.

اقدامات مثبت شرکت هپکو در تولید ماشین آلات معدنی و راهسازی، تامین ماشین‌آلات برندهای معتبر جهان و ارائه خدمات پس از فروش در این زمینه، در بین مشتریان، پیمانکاران و فعالین حوزه معدن و شهرداری‌ها بازخورد بسیار مطلوبی داشته و همین امر باعث شده است، تقاضا و مذاکره جهت همکاری با هپکو و ثبت سفارش محصولات این شرکت بیشتر شود.

یکی از مهمترین بازدیدهای صورت گرفته از غرفه هپکو در این نمایشگاه، حضور آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری بود که در جریان روند تولید در شرکت قرار گرفت.

در این نمایشگاه سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و دکتر سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از غرفه هپکو بازدید کردند.

حقبین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و رئیس سازمان مهندسی شهرداری تهران ضمن بازدید از غرفه، از تنوع و کیفیت محصولات شرکت اظهار خرسندی کرد، همچنین مدیران بیش از 35 شهرداری از غرفه هپکو بازدید داشتند و مذاکرات و توافقات رضایت‌بخشی صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز