خبرگزاری کار ایران

ضرورت صیانت از حقوق کارگران معدن طبس

ضرورت صیانت از حقوق کارگران معدن طبس
کد خبر : ۱۵۳۹۵۷۸

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از تاکید استاندار بر صیانت از حقوق کارگران معدن خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسینی یکشنبه شب در دیدار مدیر کل خانه کارگر ایران با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: حادثه ناگوار طبس به خوبی در استان مدیریت شد و استاندار با حضور به موقع در محل حادثه، مدیریت کار را به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دست گرفتند.

به گفته وی استاندار همیشه در جلسات کارگری بر صیانت از حقوق کارگران تاکید داشته است و در این زمینه هم پیگیر رعایت حقوق کاران متوفی است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار تاکید دارد که معادن خراسان جنوبی باید مکانیزه شوند تا از وقوع حوادث در آینده جلوگیری شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی هم در این دیدار گفت: حادثه ناگوار معدن طبس در کمترین زمان با محوریت استاندار مدیریت شد.

به گفته غلامرضا اشرفی در اولین ساعت‌های حضور در منطقه شاهد امداد رسانی توسط ۸ تیم از زغال‌سنگ و ۵ تیم هلال احمر در محل حادثه بودیم.

وی بیان کرد: جلسات تخصصی با حضور استاندار در طبس برگزار و تصمیم‌های در حوزه‌های مختلف برای مدیریت بهتر این حادثه گرفته شد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی با حضور در منطقه حادثه دستوراتی برای حمایت حداکثری از حادثه دیدگان داد و برای پرداخت مستمری هم اقدامات لازم در حال انجام است.

اشرفی تصریح کرد: برای بررسی علل این حادثه هم تیمی از وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان حضور پیدا کردند و تولیت آستان قدس هم به نمایندگی رهبری در طبس حضور پیدا کردند و تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز