خبرگزاری کار ایران

قطع گاز یک شرکت فولادی بدون هشدار قبلی!

قطع گاز یک شرکت فولادی بدون هشدار قبلی!
کد خبر : ۱۵۳۹۵۳۶

شرکت گاز استان فارس طی اقدامی بسیار عجیب، بدون هشدار قبلی اقدام به قطع گاز شرکت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد کرد. در حالی که هنوز وارد فصل سرد سال نشده‌ایم و صنایع فولاد به تازگی محدودیت‌های شدید برق را پشت سر گذاشته‌اند، اقدام شرکت گاز استان فارس در قطع گاز بزرگ‌ترین فولادساز بخش خصوصی کشور، بسیار غافلگیرکننده و عجیب به نظر می‌رسد و این اقدام مورد اعتراض شدید مدیران این شرکت فولادی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایر رسانه، شرکت گاز استان فارس طی اقدامی بسیار عجیب، بدون هشدار قبلی اقدام به قطع گاز شرکت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد کرد. در حالی که هنوز وارد فصل سرد سال نشده‌ایم و صنایع فولاد به تازگی محدودیت‌های شدید برق را پشت سر گذاشته‌اند، اقدام شرکت گاز استان فارس در قطع گاز بزرگ‌ترین فولادساز بخش خصوصی کشور، بسیار غافلگیرکننده و عجیب به نظر می‌رسد و این اقدام مورد اعتراض شدید مدیران این شرکت فولادی قرار گرفته است.

دکتر مهدی محمدی معاونت اقتصادی و عضو هیأت مدیره شرکت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد با اعلام این خبر به پترومتالز گفت: روز گذشته ۱۵ مهرماه گاز شرکت صنایع فولاد آلیاژی بدون اطلاع قبلی توسط شرکت گاز استان فارس قطع شده است. قطع ناگهانی گاز، خطرات بسیاری برای خطوط تولید شرکت به همراه دارد. قطع ناگهانی گاز، خطرات بسیاری برای خطوط تولید شرکت به همراه دارد. در حالی که در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» قرار داریم، قطع گاز بزرگ‌ترین فولادساز بخش خصوصی کشور، خسارات زیادی به دنبال دارد و این اقدام به هیچ وجه قابل درک نیست.

وی تأکید کرد: شرکت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد که سهم بزرگی در اشتغال‌زایی پایدار در استان فارس دارد و سال گذشته به‌عنوان صادرکننده نمونه کشور نیز انتخاب شده است، تا همین اواخر شهریورماه درگیر محدودیت‌های شدید برق بود و اکنون و طی اقدام بسیار عجیب و غیرقابل توجیه، گاز این شرکت قطع شده است. این اقدامات ضدتولید به هیچ وجه قابل قبول نیست و ما اعتراض شدید خود را نسبت به این اقدام شرکت گاز استان فارس اعلام می‌کنیم و از تمام نهادهای مربوطه از جمله شرکت ملی گاز و وزارت نفت درخواست داریم که هرچه زودتر با وصل کردن گاز شرکت، مانع ایجادشده برای تولید را رفع کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز