خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه کارخانجات پروفیل گستر فولاد ظفر تبریز:

تولید فولاد و مصنوعات فلزی با تکنولوژی روز دنیا

تولید فولاد و مصنوعات فلزی با تکنولوژی روز دنیا
کد خبر : ۱۵۳۹۰۸۲

مدیرعامل گروه کارخانجات پروفیل گسترفولاد ظفر گفت: بخش صنعت به عنوان یک بخش مادر و مهم در این کشور به حمایت همه جانبه مدیران اجرایی نیازمند است تا ایران در شرایط خیلی بهتری قرار بگیرد چراکه همسایگان ما، به تولیدات این کشور نیازمند هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایر رسانه، پروفیل گستر فولاد ظفر واحد نمونه صنعتی استان از برندهای معروف و خوشنام در عرصه تولید پروفیل‌های سبک و سنگین لوله وقوطی فولادی در انواع سایز و ضخامت می باشد گروه کارخانجات پروفیل گستر فولاد ظفر تبریز، در قالب چندین شرکت تولیدی جهت تولید انواع پروفیل، انواع قوطی، لوله و ورق با بهره مندی از آخرین فناوری روز دنیا، با دستگاه های طرح ایتالیایی و سیستم برش سرد (بدون پلیسه)، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است.

فریدون اسماعیل ظفر مدیرعامل گروه کارخانجات پروفیل گسترفولاد ظفر در مراسم گرامیداشت «روز صنعت و معدن» که با هدف تقدیر از واحدهای برتر صنعتی در پنج مهرماه 1403 به همت خانه صنعت معدن و تجارت استان آذربابجان شرقی، در سالن همایش‌های بین المللی خاوران تبریز برگزار شد، صنعت را لوکوموتیو یک مملکت خواند، هر حرکتی برای پیشرفت به حمایت نیاز دارد.

اسماعیل ظفر افزود: بخش صنعت به عنوان یک بخش مادر و مهم در این کشور به حمایت همه جانبه مدیران اجرایی نیازمند است تا ایران در شرایط خیلی بهتری قرار بگیرد چراکه همسایگان ما، به تولیدات این کشور نیازمند هستند. بخش صادرات ما به خصوص در حوزه فولاد و مصنوعات فلزی در کشورهای همسایه خواهان زیادی دارند.

وی از چالش های آزاردهنده صنایع امروز گفت: بخشنامه های خلق الساعه است که مارا بلاتکلیف می کند. نمی دانیم با این بخشنامه های گاه و بی گاه، چطور ارزآوری کنیم، به چه شکلی صادرات کنیم و ارز تامین کنیم. شرایط کنونی به گونه ای است که نمی شود تشخیص داد که در پیش روی صادرات چه قوانین ناگهانی وضع می شود و چه چالش‌هایی را پیش رو داریم!

وی در خصوص سیاست گذاری های دولت جدید گفت: تنها تسهیل و نگاه قانون مندانه درست به صنعت و واحد های تولیدی می تواند موجب پیشرفت و بهبود شرایط اقتصادی مملکت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز