خبرگزاری کار ایران

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی در جلسه ارتقای ایمنی پیمانکاران ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی:

تلاش پیمانکاران و کارکنان ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی، زمینه‌ساز تحقق برنامه‌های تولید و تعمیرات

تلاش پیمانکاران و کارکنان ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی، زمینه‌ساز تحقق برنامه‌های تولید و تعمیرات
کد خبر : ۱۵۳۶۵۰۴

جلسه فصلی ارتقای ایمنی پیمانکاران ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی، با حضور مدیریت ارشد خدمات فنی و پشتیبانی، مدیران و مسئولین ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی، بهداشت حرفه‌ای ایمنی و محیط‌زیست (HSE)، مدیران پروژه و کارشناسان ایمنی پیمانکاران ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی در سالن شاهد شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرنگار فولاد مبارکه، در ابتدای جلسه محمدکاظم صباغی مدیریت ارشد خدمات فنی و پشتیبانی، ضمن قدردانی از تلاش پیمانکاران و کارکنان ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی که زمینه‌ساز تحقق برنامه‌های تولید و تعمیرات شده‌اند، بر ارائه خدمات ایمن، بازنگری و آموزش دستورالعمل‌های ایمنی و به‌روزرسانی مکانیسم‌ها در ارتقای ایمنی تأکید کرد و تنها لحاظ کردن ملاک اقتصادی جهت ارتقای مدل مکانیسم‌ها را بدون لحاظ مسائل ایمنی خطا دانست.

رسول شفیع‌زاده مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه

پیشگیری از بروز رفتار ناایمن با برگزاری جلسات روزانه

در ادامه این جلسه، رسول شفیع‌زاده مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه، ضمن تبیین علل بروز حادثه در حوزه حمل‌ونقل، اقداماتی همچون حضور میدانی مدیران پروژه، فورمن‌ها و کارشناسان ایمنی و نظارت بر ایمنی فعالیت‌ها و برگزاری جلسات روزانه مؤثر را در پیشگیری از بروز رفتار ناایمن مهم برشمرد و بر اجرای بازرسی‌های روزانه، رفع مغایرت مکانیسم‌ها و تسریع در ارتقای مدل مکانیسم‌ها، برگزاری جلسات با نواحی تولید جهت شفاف‌سازی نقش آن‌ها در ایمن‌سازی محیط عملیاتی مکانیسم‌ها و پیگیری مخاطرات موجود تأکید کرد.

پس از آن رستمی، کارشناس ایمنی حمل‌ونقل و پشتیبانی، گزارش وضعیت عملکرد پیمانکاران در حوزه ایمنی و درس‌آموخته‌های حوادث به‌خیر‌گذشته را ارائه کرد و در ادامه، شرکت‌های امید طالخونچه و روزافزون گزارشی از برنامه‌ها، چالش‌ها و اقدامات خود را در حوزه ایمنی ارائه نمودند.

 در پایان، کیانی، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی و بهداشت حرفه‌ای، ضمن اشاره به حادثه تلخ و تأثربرانگیز معدن طبس، به لزوم رعایت کلیه قوانین و مقررات و الزامات قانونی، بر پیگیری مؤثر تمامی موارد ایمنی جهت کاهش رفتارهای ناایمن کارکنان تأکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز