خبرگزاری کار ایران

مسئولیت اجتماعی در فولاد اکسین به میزان رونق تولید اهمیت دارد

مسئولیت اجتماعی در فولاد اکسین به میزان رونق تولید اهمیت دارد
کد خبر : ۱۵۳۳۷۰۵

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اکسین علاوه بر بحث تولید به عنوان اولویت اصلی خود، نگاهی بسیار ویژه به بحث مسئولیت‌های اجتماعی و حل مسائل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی در آیین اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان مناطق کم برخوردار که امروز ۳ مهرماه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز سوم مهرماه ۱۴۰۳ ضمن تسلیت درگذشت غم انگیز و شهادت گونه کارگران معدن طبس که گواه جانفشانی های فرزندان این دیار است، تقان میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت را با هفته دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و برای بازماندگان حادثه معدن طبس از خداوند منان صبر سلامت مسئلت دارم.

وی افزود: امروز و همزان با آغاز سال تحصیلی در شرکت فولاد اکسین قرار است ۲هزار بسته آموزشی برای کودکان در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شود و این امر خیری است که شرکت فولاد اکسین در کنار بحث تولید به آن توجه ویژه دارد.

محمدی عنوان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با نگاهی ویژه به بحث تولید و جهش تولید در سال گذشته توانست عملکردی منحصر به فردا داشته باشد و با ثبت رکوردهای بی نظیر تولید زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی کشور و حرکت به سمت قله شود؛ چیزی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان به آن تاکید ویژه دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث تولید و ثبت رکوردهای تولیدی بی نظیر بوده و علی رغم همه محدودیت های اعمال شده توانسته ایم ۳ رکورد بی نظیر را در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در شرکت با همت همه کارگران به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: عملکرد اکسین در بی اثر کردن تحریم های بیگانگان و حرکت در مسیر جهش تولید و خودکفایی از مهمترین اهدافی است که کل خانواده اکسین برای تحقق آن تلاش می کند و در این زمینه توانسته در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸ درصد تولیدات خود را افزایش دهد و همچنین سوددهی شرکت را نیز بالای ۵۰ درصد بالاببرد.

محمدی تصریح کرد: شرکت اکسین خوزستان البته علاوه بر بحث های تولیدی نگاهی بسیار ویژه و خاص به مسولیت های اجتماعی دارد و در این زمینه با انجام اقداماتی در خور شان مردم منطقه در تلاش است تا چهره محرومیت را از مناطقی از کلانشهر اهواز پاک کنل و بذر امید را در دل کودکان و نوجوانان و جوانان این مناطق کم برخوردار بکارد.

وی افزود: توزیع ۲ هزار بسته آموزشی توسط شرکت فولاد اکسین همزمان با اول مهرماه و آغار سال تحصیلی یکی از این اقداماتی است که نشان دهنده نگاه خاص این شرکت به بحث‌های مسولیت اجتماعی است و در این امر خیر همه کارگران و کارکنان شرکت دخیل هستند تا بتوانیم قدمی در رفع محرومیت های استان برداریم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: این شرکت همچنین در ایام اربعین نسبت به برپایی موکب‌هایی در مرز و مناطق محروم اقدام کرده و همچنین برنامه های فرهنگی بسیاری را با همکاری مردم همان مناطق برگزار می کند تا بتواند اندک قدمی در مسیر بهبود وضعیت این مناطق برداشته و امید را در دل جوانان زنده کند.

محمدی عنوان کرد: برنامه ریزی کرده ایم در سال جاری اقداماتی را در مناطق کم برخوردار رقم بزنیم‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت فولاد اکسین خوزستان با دعای خیر همین مردم به موفقیت هایی مختلف در بحث جهش تولید دست یابد زیرا ثمره این موفقیت ها برای همین مردم است و قطعا توسعه حاصل از این موفقیت‌ها در اکسین نیز برای مردمی است که هرچه داریم از آن ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز