خبرگزاری کار ایران

حرکت گسترده شرکت فولاد اکسین با توزیع اقلام آموزشی

حرکت گسترده شرکت فولاد اکسین با توزیع اقلام آموزشی
کد خبر : ۱۵۳۳۶۲۳

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حرکت گسترده ای که شرکت فولاد اکسین خوزستان با توزیع اقلام آموزشی برای پیشرفت سرمایه‌های کشور داشته است، یک اقدام بی نظیر است که از همه افراد فعال در این پویش تشکر می کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، سردار شاهوارپور در آیین اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان مناطق کم برخوردار ضمن گرامی داشت هفته وحدت و دفاع مقدس و ولادت امام جعفر صادق و پیامبر اکرم اظهار کرد: حادثه تلخ و شهادت گونه معدن طبس را به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی گفت: مجموعه فولاد اکسین سهمی در نشاط و شادابی خانواده هایی دارد که فرزندانشان به مدرسه رفته اند و نیازمند اقلام آموزشی بودند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حرکت گسترده ای که شرکت فولاد اکسین خوزستان با توزیع اقلام آموزشی برای پیشرفت سرمایه های کشور داشته است، یک اقدام بی نظیر است که از همه افراد فعال در این پویش تشکر می کنم.

شاهوارپور عنوان کرد: همت شرکت فولاد اکسین خوزستان برای اینکه دانش اموزان از تحصیل باز نمانند و از فضاهای آموزشی استفاده کنند کاری بسیار ارزشمندی است که از سوی این مجموعه توانمند عملیاتی شد.

وی افزود: کمک برای تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و همچنین مدرسه سازی از اقدامات بسیار خوبی است که از سوی خیران در استان خوزستان در حال انجام است و در این زمینه خوشبختانه فولاد اکسین پیشتاز است و از همه هیات مدیره و مدیرعامل و کارگران این شرکت نهایت تشکر را دارم.

سردار شاهوارپور با اشاره به اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان کم برخوردار خاطرنشان کرد: توجه به بحث های مسولیت های اجتماعی از سوی شرکتی مثل فولاد اکسین خوزستان در زمانی که دشمن حداکثر فشار را بر تولید وارد می کند کاری بسیار ویژه و ارزشمند است که سرریز بخشی از درامدها در بحث مسولیت های اجتماعی هزینه می شود و این کار به حفظ سرمایه اجتماعی کمک شایانی می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز