خبرگزاری کار ایران

تصمیمات جدید برای حادثه دیدگان معدن طبس

تصمیمات جدید برای حادثه دیدگان معدن طبس
کد خبر : ۱۵۳۳۲۶۰

وزاری "صمت" و "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" که از روز گذشته عازم طبس شده اند، در جلسه ای مشترک، تصمیماتی به منظور پرداخت حقوق و دستمزد جانباختگان و نحوه حمایت های بیمه ای از خانواده های ایشان، اتخاذ کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، وزاری "صمت" و "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" که از روز گذشته عازم طبس شده اند، در جلسه ای مشترک، تصمیماتی به منظور پرداخت حقوق و دستمزد جانباختگان و نحوه حمایت های بیمه ای از خانواده های ایشان، اتخاذ کردند.

در این نشست مقرر شد حقوق و دستمزد جانباختگان به همراه بیمه و نحوه حمایت از خانواده های آسیب دیده ظرف ماه آینده، از سوی وزارت کار و امور اجتماعی، منظور شود.

همزمان مقرر شد وزارت صنعت معدن و تجارت بودجه 20 میلیارد تومانی به منظور آسفالت و بهسازی 30کیلومتر از جاده متصل به معدن "معدنجو" اختصاص دهد.

در این جلسه که سید محمد اتابک وزیر صنعت معدن و تجارت و احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رضا علیزاده رئیس کمیسیون صنایع و معادن و همچنین علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، راهکارهایی فوق ارایه و نهایی شد.

از سوی دیگر نمایندگان مجلس نیز ضمن پذیرش تعهداتی، گزارشی از اقدامات انجام شده و نتایج حاصله به منظور ارایه به قوه مقننه، تهیه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که اتابک وزیر صمت و میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته را در محل حادثه گذرانده اند و از بامداد امروز دوشنبه همراه با معاونان این وزارتخانه و نیز مقامات استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس، نظارت بر ادامه عملیات امداد و نجات را برعهده گرفته اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز