خبرگزاری کار ایران

آینده راهبردی ترین هلدینگ معدنی ایران

آینده راهبردی ترین هلدینگ معدنی ایران
کد خبر : ۱۵۳۰۰۳۴

مدیرعامل صدرتامین در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مجموعه فعالیت‌های شرکت توسعه معادن پارس تامین و کارخانه طلای تفتان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید رضوانیان زاده رییس هیات مدیره پارس تامین و مدیر طرح‌ها و پروژه‌های تاصیکو، پرورش معاون امور شرکت های تاصیکو و مجدی مدیرعامل توسعه معادن کردستان مدیرعامل تاصیکو را همراهی می کردند و نوری مدیرعامل و رحمت زهی اعضای هیات مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین نیز حضور داشتند .

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین که برای هفدهمین بار در طول دو سال گذشته به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، از معدن طلای مادوفتی، کارخانه استحصال طلای تفتان و اقدامات انجام شده در انباشتگاه باطله خشک بازدید کرد.

مدیرعامل تاصیکو در این بازدید با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی شرکت توسعه معادن پارس تامین و کارخانه طلای صدر تفتان بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای از جمله افزایش تولید در کارخانه استحصال طلای تفتان به یک تن در سال، احداث کارخانه استحصال طلا با ظرفیت پنج تن در سال و احداث کارخانه های بعدی طبق برنامه ریزی تاکید کرد.

نایب رئیس هیات مدیره تاصیکو، با بیان اینکه سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های دارای پتانسیل بالای معدنی در کشور است، از توسعه سرمایه‌گذاری این هلدینگ در مناطق معدنی سیستان و بلوچستان خبر داد و پروژه احداث کارخانه استحصال طلا با ظرفیت بیشتر در سال را از طرح‌های در دست اجرای این هلدینگ معرفی کرد که قرار است توسط شرکت توسعه معادن پارس تامین انجام شود.

نادری با اشاره بر به کارگیری دانش فنی بومی در ساخت کارخانه استحصال طلای تفتان، اشتغال و به کارگیری نیروی انسانی بومی منطقه بهمراه اموزش مستمر و تخصصی را به عنوان یکی از نقاط قوت این کارخانه نام برد. بازدید و بررسی روند عملیات معدن کاری، حمل ماده معدنی، راه اندازی و بررسی عملکرد آزمایشگاه کارخانه، بررسی عملکرد تجهیزات و ماشین آلات و روند فعالیت کارخانه به منظور تولید پایدار محصول با کیفیت طبق استاندارد و نیز در نشست هم اندیشی با مدیران کارخانه و مسئولین از دیگر برنامه های این سفر بود.

گفتنی ست صدر تامین از بزرگترین و راهبردی ترین هلدینگ های معدنی کشور و متعلق به شستا است که سرمایه گذاری در تولید طلا و عناصر کمیاب را در سالهای اخیر در دستور کار خود قرار داده و پروژه های بزرگی در استانهای سیستان و بلوچستان و کردستان را انجام داده است . پروژه طلای صدر تامین در استان سیستان بلوچستان در افق ۱۴۰۹به تولید ۱۱تن طلا در سال و ایجاد بیش از ۱۱هزار شغل در منطقه و نیز موجب توسعه و آبادانی استان و ظهور قطب جدید طلا در ایران و منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز