خبرگزاری کار ایران

۴ رکود جدید در تولید محصولات صبانور

۴ رکود جدید در تولید محصولات صبانور
کد خبر : ۱۵۲۶۶۳۰

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور از ثبت ۴ رکورد جدید در تولید محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به نقل از مدیرعامل این شرکت، از ثبت ۴ رکورد جدید در تولید محصولات این شرکت خبر داد.

سید علیرضا موسوی با بیان این مطلب گفت: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور طی 5 ماهه نخست 1403، با وجود محدودیت های برق، رکوردهای جدیدی را در تولید سنگ آهن، سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله و نیز فروش گندله ثبت کرد.

وی افزود: این شرکت با تولید 479 هزار و 976 تن سنگ آهن، رکورد جدیدی را در تولید این محصول به ثبت رساند. رکورد قبلی آن، 395 هزار و 9 تن در مرداد 1401 بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به رکورد جدید در تولید سنگ آهن دانه بندی، تصریح کرد: این شرکت در مرداد 1403 با تولید 262 هزار و 792 تن، رکورد قبلی خود در مرداد 1400 (255 هزار و 280 تن) را شکست.

وی ادامه داد: تولید 125 هزار و 792 تن کنسانتره آهن در ماه مرداد 1403، رکورد جدیدی از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بود که رکورد قبلی خود (125 هزار و 378 تن در مرداد 1400) را جا گذاشت. افزون براین، شرکت مذکور با تولید 54 هزار و 202 تن گندله، رکورد قبلی (54 هزار و 44 تن) را باطل کرد.

موسوی درباره رکورد جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در فروش گندله، اذعان کرد: این شرکت با فروش 74 هزار و 241 تن گندله در مرداد 1403، از رکورد قبلی خود (65 هزار و 324 تن در مرداد 1402)، عبور کرد.

بنا به این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی صبانور واقع در استان همدان، از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه بندی فعال است. همچنین زنجیره تولید این مجموعه معدنی در استان کردستان از مرحله تولید سنگ آهن دانه بندی و مصرف آن به عنوان ماده اولیه کارخانه کنسانتره سازی فعال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز