خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در گفتگو با ایلنا خبر داد:

کسب سود ۲ و نیم همتی توکا فولاد در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲

کسب سود ۲ و نیم همتی توکا فولاد در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲
کد خبر : ۱۵۲۴۴۴۶

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توکا فولاد گفت: در ۳۲ زیرمجموعه هلدینگ توکافولاد، برای حدود هشت هزار نفر اشتغال ایجاد شده و در سال منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز در حدود ۲.۵ همت سود خالص کل گروه به صورت تلفیقی به دست آمده است.

احسان طاهری، مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد، بزرگترین و قدیمی‌ترین هلدینگ فولاد مبارکه است، گفت: ۳۲ زیرمجموعه در زمینه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، تولیدی و صنعتی، معدنی و نسوز، پیمانکاری و خدمات، و مالی و بازرگانی در این هلدینگ مشغول فعالیت هستند.

او افزود: در این ۳۲ مجموعه برای تعداد حدود هشت هزار نفر اشتغال ایجاد شده است که در سال منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ حدود دو و همتی سود خالص تلفیقی به دست آمده است.

توکا فولاد، تامین‌کننده نیازهای استراتژیک فولاد کشور است

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد، گفت: امروزه گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد به مجموعه‌ای صاحب‌نام و خوشنام تبدیل شده که تامین‌کننده نیازهای استراتژیک فولاد کشور به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و نسوز فولاد مبارکه است.

طاهری ادامه داد: این هلدینگ علاوه بر تامین نیازهای فولادی شرکت فولاد مبارکه به تامین دیگر کارخانجات نیز اهتمام دارد.

او تاکید کرد:امروزه با دانشی بالغ بر سه دهه فعالیت، کارگران متخصص و کارشناسان به ارائه خدمات و انتقال دانش‌ به صورت جانشین‌پروری بین‌النسلی در این هلدینگ مشغولند تا بتوانیم جریان زاینده‌ای را به صورت ساری و جاری ادامه دهیم.

نیوبیزینس‌های توکافولاد

مدیر روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد با اشاره به اینکه از نیوبیزینس‌ها و حوزه‌های جدید کاری نیز در این هلدینگ غافل نیستیم گفت: به زودی خبرهای خوشی از توکا فولاد خواهید شنید.

طاهری در ادامه تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد و زیرمجموعه‌های آن نقش بسزایی در مسئولیت‌های اجتماعی مانند تاسیس خیریه امیرالمومنین(ع) ویژه دختران بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان مبارکه ایفاء می‌کنند و در تلاشیم تا  ظرفیت‌های اساسنامه این خیریه را توسعه دهیم.

او گفت: هم‌چنین صندوق توکا فولاد که صندوقی در بازار سرمایه است نیز در شرف فعالیت است که مردم و خیرین بتوانند به مدت مشخصی سرمایه خود را داخل صندوق قرار داده و با عواید حاصله به مستمندان کمک کنند.

حجم ویدیو: ۱۶۲.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۴۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز