خبرگزاری کار ایران

در تیر ماه ۱۴۰۳،

«فخوز» بالاتر از تمامی رقبای فولادی و معدنی خود ایستاد

«فخوز» بالاتر از تمامی رقبای فولادی و معدنی خود ایستاد
کد خبر : ۱۵۱۹۰۱۷

شرکت فولاد خوزستان با افزایش حدود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه خود در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، بیشترین افزایش درآمد را میان رقبای خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، بررسی میزان فروش ماهانه ۶ شرکت فولادی نشان می‌دهد که میزان فروش آن‌ها در تیر ماه سال جاری به بیش از ۴۴ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان رسیده است. بررسی عملکرد تیر ماه ۱۴۰۳ این ۶ شرکت فعال در صنعت فولاد کشور خبر از آن می‌دهد که مجموع درآمد آن‌ها در مدت زمان مورد گزارش، به بیش از ۴۴ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان رسیده که این عدد در مقایسه با تیر ماه سال قبل افزایش ۸ درصدی داشته است.

۶ شرکت بورسی فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولاد کاوه جنوب کیش و ذوب آهن اصفهان در تیر ماه امسال بیش از ۴۴ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده‌اند که در مقایسه با تیر ماه سال گذشته، رشد حدود ۸ درصدی را در این صنعت نشان می‌دهد اما با این حال، شرکت فولاد خوزستان با افزایش حدود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه خود نسبت به تیر ماه سال ۱۴۰۲، بیشترین افزایش درآمد را میان رقبای خود به ثبت رسانده است. به گونه‌ای که مبلغ فروش ماهانه شرکت به پنج هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این مبلغ در دوره مشابه سال قبل چهار هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان بود.

علاوه‌براین، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی مدت زمان مورد گزارش درآمد ماهانه خود را نسبت به تیر ماه سال گذشته حدودا ۳۲ درصد افزایش داد و از چهار هزار و ۹۰۹ میلیارد تومان در تیر ماه سال گذشته، به ۶ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان در تیر ماه سال جاری رساند و بدین ترتیب در جایگاه دوم بیشترین افزایش درآمد ماهانه قرار گرفت؛ همچنین درآمد‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این مدت افزایش ۱۱ درصدی داشته و درآمد‌های شرکت ذوب آهن با رشد ۳ درصدی همراه بوده اما میزان درآمد‌های شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب با افت ۲۸ و ۳۱ درصدی همراه بوده است.

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹۰ میلیاردی که با نماد «فخوز» در بازار سرمایه شناخته می‌شود، در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۶ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، رشد حدود ۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز