خبرگزاری کار ایران

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی،

شرکت فولاد خوزستان به دنبال رفع مشکلات تصفیه‌خانه کوت عبدالله است

شرکت فولاد خوزستان به دنبال رفع مشکلات تصفیه‌خانه کوت عبدالله است
کد خبر : ۱۵۱۶۳۹۸

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت فولاد خوزستان از طریق تصفیه‌خانه آب کوت‌عبدالله علاوه بر تامین آب تولیدی شرکت، آب آشامیدنی منطقه مهدیس را تامین کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت فولاد خوزستان از طریق تصفیه‌خانه آب کوت‌عبدالله علاوه بر تامین آب تولیدی شرکت، آب آشامیدنی منطقه مهدیس را تامین کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی«فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، با اعمال محدودیت‌های برقی و در برخی موارد قطعی کامل برق در شرکت فولاد خوزستان که از روز ۲۰ خرداد ماه سال جاری آغاز شده و با توجه به اینکه باید روزانه حدود ۱۳ هزار تن شمش فولادی در این شرکت تولید شود، متاسفانه به دلیل محدودیت برق، تولید تقریبا به صفر رسیده است. در واقع همین امر باعث شد پمپ‌ها و تجهیزات عملیاتی تصفیه‌خانه، محل تغذیه آب خروجی را بر خلاف جهت به سمت تصفیه‌خانه برگشت دهند‌.

به دلیل قطعی برق و از سوی دیگر توقف تولید و نیز لزوم ارسال ۱۰ درصد آب به منطقه مهدیس، این تجهیزات با ۱۰۰ درصد ظرفیت در مدار بودند و مابقی آب بلااستفاده به مبدا (تصفیه‌خانه کوت عبدالله) بازمی‌گشت که باعث استهلاک شدید پمپ‌ها و تجهیزات تصفیه‌خانه شد.

در چنین شرایط بحرانی و گرمای طاقت‌فرسا، کارکنان شرکت فولاد خوزستان جهت در مدار بودن تجهیزات و جلوگیری از خرابی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اینکه روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ به دلیل رفت و برگشت زیاد آب در این بازه زمانی محدودیت برقی به صورت کاملا ناگهانی تعدادی از تجهیزات تصفیه‌خانه از مدار خارج شده و عملا کارایی خود را از دست دادند.

در بازدید سید احمد موالی‌زاده، فرماندار اهواز و برگزاری جلسه در خصوص موارد فوق‌الذکر و نیز ارائه گزارش از سوی مسئولان مربوطه، مقرر شد علاوه بر پیگیری شرکت فولاد خوزستان جهت رفع به موقع موانع و چالش‌ها، از طرف فرمانداری نیز پیگیری و همکاری لازم صورت گیرد که در ادامه بتوان همچون گذشته آب‌رسانی به منطقه مهدیس اهواز صورت پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز