خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خبرنگار، نشست صمیمی با خبرنگاران

به مناسبت روز خبرنگار، نشست صمیمی با خبرنگاران
کد خبر : ۱۵۱۵۱۷۸

در ابتدای این نشست ایمان یعقوبی مدیر روابط عمومی فولاد سنگان ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار از زحمات و تلاشهای آنها در راستای تبیین دستاوردها و اقدامات فولاد سنگان تشکر و قدردانی نمود‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، یعقوبی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و نقش آنها در جامعه از آنها به عنوان قشری نام برد که مسئولیت بزرگ آگاهی بخشی و رشد فضیلت جامعه را بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان ضمن تشریح عملکرد و اقدامات فولاد سنگان در حوزه های مختلف اعم از طرح های توسعه فولاد سنگان، تولید و بهره برداری، مسئولیتهای اجتماعی و … به سوالات خبرنگاران پیرامون موارد مختلف پاسخ داد. وی عنوان داشت، در سالهای اخیر شاهد رشد و توسعه همه جانبه شرکت در ابعاد مختلف بوده ایم به طوری که در حال حاضر فولاد سنگان به بزرگترین واحد صنعتی شرق کشور تبدیل شده است و شروع عملیات اجرایی طرح های توسعه فولاد سنگان نوید آینده ای درخشانتر را برای شرکت و منطقه میدهد.

یعقوبی با بیان اینکه تولید در این شرکت در سالهای اخیر جهش بسیار خوبی داشته است، از فعالیتهای این شرکت در گسترش و توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه گفت و اظهار داشت: فولاد سنگان با نگاهی علمی و استراتژیک به مسایل همواره از دستاوردها فناوریهای روز دنیا استفاده نموده و بر این اساس با دانشگاه های مختلف و پارکهای علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان همکاری و تعامل بسیار خوبی دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان اقدامات این شرکت را الگویی کامل از اراده، خودباوری خدمت رسانی و عمل به مسئولیتهای اجتماعی دانست و خدمت به شهروندان و جامعه را یکی از ارکان مهم فولاد سنگان دانست.

یعقوبی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی این شرکت، تغییر پارادایم به سمت روابط عمومی مدرن و‌خلاق را مهم دانست و گفت در فولاد ستگان به این سمت رفته ایم تا بتوانیم با زبان و روشی متناسب با فضای امروز جامعه، عملکرد و دستاوردهای شرکت را برای نسلهای مختلف تشریح و‌ معرفی نماییم.

در ادامه این نشست، اصحاب رسانه به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند و در پایان نیز از خبرنگاران حاضر در نشست تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز