خبرگزاری کار ایران

به همت شرکت فولاد سنگان:

آیین کلنگ زنی احداث پارک مادر و کودک

آیین کلنگ زنی احداث پارک مادر و کودک
کد خبر : ۱۵۱۳۱۳۰

روزهای اخیر برای مردم شهرستان خواف خاطره انگیز بود، چرا که ارتباط و رویکرد سازنده، مفید و حمایتی فولاد سنگان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی هر بار بخشی از مشکلات و نیازهای شهرستان را برطرف میکند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، این بار ، رفاه و آسایش خانواده ها به خصوص کودکان و بانوان در محور اقدام بزرگترین شرکت صنعتی و معدنی شرق کشور بود و به این منظور مراسم کلنگ زنی پارک مادر و کودک شهر خواف با هدف ساخت محیطی امن، آرامش بخش با کلیه امکانات رفاهی برای خانواده ها با حضور علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، معاونین و مدیران این شرکت و اعضای شورای شهر و شهردار خواف در محل احداث این پارک برگزار شد.

در این مراسم شهردار و رئیس شورای شهر ضمن قدردانی از مجموعه فولاد سنگان و مدیرعامل شرکت به دلیل حضور فعال و بسیار مطلوب در حوزه مسئولیتهای اجتماعی ، این شرکت را پیشرو در این حوزه و الگویی تراز کشوری معرفی کردند. علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در سخنانی ماهیت فولاد سنگان را فراتر از یک شرکت صنعتی صرف دانست و افزود فولاد سنگان خود را در مقام یک شهروند برای جامعه می داند و به همین دلیل در برابر جامعه خود را مسئول میداند و به همین دلیل مسئولیتهای اجتماعی برای ما و همکارانمان مهم است.

مدیرعامل فولاد سنگان ضمن اشاره به نقش بانوان در جامعه و به عنوان محور خانواده گفت: تامین آرامش و آسایش بانوان و تحکیم کانون خانواده برای ما بسیار مهم است، چرا که داشتن جامعه ای پیشرفته در گرو ساختار و پیوند عمیق خانواده است و تمام تلاش ما این است که بستر کاملی را برای خانواده ها در زمانی که همسران، فرزندان و یا پدرانشان بیرون از خانه مشغول فعالیت هستند فراهم نماییم.

در پایان این مراسم کلنگ احداث پارک مادر و کودک خواف توسط علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان به زمین زده شد و مراحل ساخت و تجهیز این مکان تفریحی به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز