خبرگزاری کار ایران

افتتاح نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری کشور در فولاد خوزستان

افتتاح نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری کشور در فولاد خوزستان
کد خبر : ۱۵۱۱۵۲۸

با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهران پاک‌بین معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و روسا، نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری در کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، این آیین ظهر روز شنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۳ در محل سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری انجام شد.

داریوش دانیالی مدیر ایمنی فولاد خوزستان گفت: جرثقیل ها یکی از مهم ترین ماشین آلات باربرداری هستند که بیشترین سهم در وقوع حوادث را در صنعت و ساختمان دارند. حصول اطمینان از سلامت و ایمنی ماشین آلات باربرداری از مهم ترین اهداف ایمنی مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان می‌باشند.   

وی افزود: این سایت تخصصی که با حمایت مدیرعامل شرکت و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی توسط واحد نت ساختمان های غیرصنعتی در مدت زمان بسیار کوتاهی در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع اجرا گردید و تنها سایت اختصاصی و تخصصی تست انواع جرثقیل ها و ماشین آلات باربرداری در کشور می باشد.

دانیالی اظهار داشت: با اجرای این پروژه از این پس، انواع جرثقیل ها و لیفتراک ها و ... قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان، در این سایت تخصصی مورد بازرسی فنی تخصصی قرار می گیرند و تنها در صورت دریافت گواهینامه سلامت و ایمنی، اجازه ورود به شرکت فولاد خواهند داشت.

مدیر ایمنی ادامه داد: اجرای این پروژه بزرگ ترین و موثرترین گام در حصول اطمینان از سلامت ماشین آلات باربرداری قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان می باشد.

دانیالی خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه که از جمله پروژه های اساسی ایمنی در جهت پایش و حصول اطمینان از سلامت ماشین آلات سنگین می باشد و با پیگیری مدیریت بازرسی و خدمات فنی و توسط واحد نت ساختمان های غیرصنعتی در مدیریت خدمات و امور اجتماعی از مدیریت های زیرمجموعه معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی اجرا شد، مدیریت مهندسی کارخانه، مدیریت بازرسی و خدمات فنی، مدیریت ایمنی، مدیریت بخش خدمات صنعتی، معاونت امور حقوقی و مدیریت بازرسی و نظارت همکاری داشته اند.

گفتنی است، این سایت تخصصی و بی نظیر در کشور پس از مراسم افتتاحیه برای بهره برداری، تحویل مدیریت بازرسی و خدمات فنی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز