خبرگزاری کار ایران

حمایت حداکثری از صنایع موجود در سطح منطقه به‌ ویژه فولاد سبا

حمایت حداکثری از صنایع موجود در سطح منطقه به‌ ویژه فولاد سبا
کد خبر : ۱۵۱۰۶۱۳

به دنبال بازدید اعضای شورای تامین شهرستان لنجان از این مجتمع فولاد سبا، راهکارهای حمایت حداکثری از این مجتمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، علیرضا حسینی با بیان اینکه مجتمع فولاد سبا یکی از کارخانه‌های بزرگ و معظم شهرستان لنجان است، گفت: از آنجایی که در شورای تامین شهرستان حمایت حداکثری از صنایع موجود در منطقه و به‌ ویژه فولاد سبا در دستور کار قرار گرفته است، بر آن شدیم که ضمن بازدید از این کارخانه راهکارهای حمایت حداکثری از این خط تولید را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت صنعت در رونق اقتصادی، صنعتی و اشتغال‌زایی منطقه، تصریح کرد: چنین بازدیدهایی می‌تواند در همکاری و حل مشکلات صنعت نقش مؤثری داشته باشد. چنانچه مدیریت و کارکنان کارخانه‌های صنعتی از جمله فولاد سبا در فرایند تولید خود با موانع و مشکلاتی مواجه باشند، در جریان این بازدیدها و تعاملات می‌توان به مدد آن‌ها آمد و راه‌های ادامه فعالیت آن‌ها را هموار کرد.

فرماندار لنجان با اشاره به هم‌جواری کارخانه فولاد سبا با شهرهای موجود در منطقه، تصریح کرد: بهبود فرایندهای زیست‌محیطی و رعایت دستورالعمل‌های این حوزه، یکی از مهم‌ترین ملزومات موردنظر برای کارخانه‌هایی است که در هم‌جواری شهرها قرار گرفته‌اند. خوشبختانه در این بازدید مشاهده کردیم که با پیگیری‌های خوب مدیریت این مجتمع از لحاظ زیست‌محیطی، فولاد سبا در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مجتمع فولاد سبا برای هرچه بهتر شدن فرایندهای زیست‌محیطی موردنیاز در فرایند تولید، تصریح کرد: طبق گزارشی که امروز از سوی مدیریت این مجموعه مطرح شد، خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی برای هرچه بهتر شدن فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت تعریف شده و به نظر می‌رسد با انجام آن‌ها چرخه زیست‌محیطی در مجتمع فولاد سبا کامل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار موجود، متاسفانه نرخ بیکاری شهرستان لنجان با سایر شهرستان‌ها متفاوت است و باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم. در این میان، یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری نقش بسزایی داشته باشد، مجتمع فولاد سباست و امیدواریم با اجرای طرح‌های توسعه در این شرکت، افراد بیشتری به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار شوند.

فرماندار لنجان در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: بدون شک مسئولان شهرستان و اعضای شورای تامین برای بهتر شدن روند فعالیت‌ها در مجتمع فولاد سبا با نگاه مثبت و آمادگی هرچه بیشتر مساعدت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز