خبرگزاری کار ایران

10 تیر ماه روز ملی صنایع و معادن

10 تیر ماه روز ملی صنایع و معادن
کد خبر : ۱۵۰۰۸۰۱

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با انتشار پیامی ، فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌تمامی اعضای این جامعه‌ی خدوم و سرافراز کشورمان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 بی‌شک نیل به موفقیت‌های بی‌بدیل مجاهدان حوزه‌ی صنعت و معدن و به ویژه صنعت فولاد به عنوان موتور پیشران اقتصاد کشور و نیز نقش مهم و ارزنده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان طلایه دار خودکفایی صنعت استراتژیک خودروسازی کشور، همگی نشانه هایی مبرهن و مصادیقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی است که مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت را به حرکت در آورده‌اند و مایه‌ی افتخار ایران و ایرانی شده‌اند.

فرارسیدن دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت تلاش و همت ستودنی همه صنعتگران و معدن‌کاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در اهتزاز پرچم کشور بر بلندای قله‌های پیروزی،به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه‌ی مدیران، مسئولان، مهندسان و کارگران این بخش مهم و حیاتی تأکید کنیم و دست‌های آنان را به گرمی بفشاریم.

بدون شک در وضعیت کنونی و قرارگیری در جبهه‌ی جنگ اقتصادی، مدیران بخش صنعت و معدن باید بیش از هر بخش دیگری فرماندهی ایجاد رونق در تولید و تبلور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت محترم و تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عهده بگیرند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این عرصه‌ی مهم و حیاتی اقتصاد باشیم.

ذکر این نکته را لازم و ضروری می دانم که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره بر تلاش مجدانه برای نیل به هدف تأمین حداکثری نیاز صنایع خودرو سازی کشور به محصولات گالوانیزه تأکید داشته و در این مسیربه موفقیت های بزرگی نائل آمده است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران گرانقدر در این مجموعه بتوانیم شاهد رقم خوردن افتخارات بیشتر در آینده باشیم.

بنده فرارسیدن این روز ارزشمند را به‌تمامی همکارانم در شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری و همچنین جهادگران سایر سنگرهای اقتصادی تبریک عرض می‌ نمایم و ایمان دارم که با این انگیزه، روزهای پر امید و آینده ای درخشان برای میهن عزیزمان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز