خبرگزاری کار ایران

شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد

شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد
کد خبر : ۱۴۹۲۴۷۲

روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه 1403، تندیس طلایی بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان به شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان با حضور عباس علی‌‎آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل صمت استان‌ها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کننده در سالن همایش‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

علی‌آبادی در این همایش بیان کرد: در معاملات میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد؛ یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی می‌شود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند و یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.

سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این همایش عنوان کرد: امروز علم مدیریت دنیا در قالب «CSM» و «CSI»، بزرگ‌ترین حمایت از مصرف‌کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل به‌ موقع، پنج شاخص (Q) بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در مبحث دیگر، به صدای اول و دوم مشتری پرداخته می‌شود. مدیریت رضایت مشتری و شاخص‌های رضایت مشتری، صدای اول مشتری بوده و اینکه بدانیم حق با مشتری است. درخواست مشتری و نیازهای ایشان در آینده را صدای دوم مشتری گویند و اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه‌ شکست درونی و بیرونی را متحمل شود؛ همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، اعتبار شرکت حفظ خواهد شد.

گفتنی است در انتهای مراسم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده، از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت‌کننده برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز