خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود

 رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود
کد خبر : ۱۴۸۸۴۶۷

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فولاد هرمزگان گفت: رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود و دغدغه تحقق فرمایشات رهبری را داشت و مجاهدانه پای ولایت و اسلام ایستادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سردار اباذر سالاری در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: عالی‌ترین رتبه معنوی که خداوند به انسان‌ها عنایت می‌کند، شهادت در راه خدا است و بالاتر از آن وجود ندارد و شهیدان خدمت مزد زحمات خود را گرفتند و به عالی‌ترین رتبه معنوی در پیشگاه خداوند دست یافته‌اند.

  وی افزود: خداوند برای شهید رئیسی و شهدای خدمت بهترین سرنوشت را رقم زد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند. میلیون‌ها نفر برای این شهدا اشک ریختند و این موضوع حاکی از غم فراق این عزیزان و محبوبیت‌ آن‌ها در میان مردم بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام دغدغه و غصه شهید رئیسی خدمت به مردم بود و در همین سفر اخیر ایشان به استان هرمزگان که در شرایط خاصی انجام شد، تمام هم و غم ایشان، ملاقات‌های مردمی و حضور در مناطق بسیار محروم استان هرمزگان بود. همچنین ایشان نسبت به کارگران زحمتکش بسیار متواضع بودند و پای درددل آن‌ها می‌نشست.

سردار سالاری تصریح کرد: رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود و دغدغه تحقق فرمایشات رهبری را داشت و مجاهدانه پای ولایت و اسلام ایستادند.

وی ادامه داد: شهید رئیس جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا عزتمند کرد و محکم در مقابل دشمنان ایستاد. ایشان به دنبال تحقق آرمان فلسطین بود و از مظلومان دفاع می‌کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل برگزاری این مراسم و فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید و اشتغال‌زایی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز