خبرگزاری کار ایران

انتخاب کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۶۳

رضا بهاالدینی از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان در این سطح، تجلیل و از سوی رییس جمهور لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، رئیس جمهور امروز در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان حضور یافت و از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه صنعتی به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر تجلیل کرد.

 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، رضا بهاالدینی از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان در این سطح، تجلیل و از سوی رییس جمهور لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

گفتنی است در قالب جشنواره ملی امتنان از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیش از ۵۰ هزار نفر از کارگران در کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت پس از انتخاب کارگران نمونه و نخبه در مرحله شهرستانی و استانی، این کارگران به مرحله کشوری راه یافته و نمونه کشوری شدند.

در سطح کشور ۸ نفر به عنوان کارگر نمونه و نخبه، ۷ شرکت و واحد صنعتی نمونه و ۳ گروه کار نمونه انتخاب شده که امروز از سوی رئیس‌جمهوری تقدیر شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز