خبرگزاری کار ایران

حضور شرکت ورق خودرو در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران

حضور شرکت ورق خودرو در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران
کد خبر : ۱۳۸۲۱۱۶

ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی در شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری در یک برنامه سه‌روزه برگزار شد و طی آن با حضور ارزیابان انجمن ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران فرایندهای مختلف این جایزه در شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری، نوید ایزدی مدیر ارشد این کارخانه، در جلسه افتتاحیه این ارزیابی ضمن اعلام این خبر گفت: این جایزه هرساله به برترین سازمان‌های کشور که در بخش‌های مختلف از جمله ارتقای فرهنگ نگهداری فعالیت‌های چشمگیر انجام داده‌اند اعطا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر و جاری مجموعه ورق خودرو در مسیر تعالی سازمانی افزود: دریافت گواهینامه‌ها و مدارج تعالی در راستای تحقق اهداف مدون و استراتژی بلندمدت صورت می‌پذیرد و این مهم لازمه ایجاد بستر و زمینه‌ساز ورود به فضاهای جدید برای تعالی و به‌روزرسانی فرایندها در راستای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف است.

ایزدی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از بستر مناسبی که با دریافت استانداردها و الگوهای مختلف ایجاد شده است، در تلاش هستیم که با رعایت الزامات این استانداردها به اهداف متعالی شرکت دست یابیم. تحقق اهداف بلندمدت و ایجاد سهولت در اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی از دلایل حضور در جایزه است.

در ادامه محمدعلی فتاحی رئیس واحد تعمیرات و نگهداری شرکت ورق خودرو نیز ضمن قدردانی از حضور ارزیابان انجمن و همکاری کارکنان واحدهای مختلف شرکت گفت: انجام فرایند ارزیابی نگهداری و مدیریت دارایی ها، بستر ارتقای جایگاه شرکت در حوزه نگهداری و تأثیرگذاری در حوزه‌های تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های کلان شرکت را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: تحقق اهداف بلندمدت و ایجاد سهولت در اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی و همچنین اجرای این تصمیمات مدیریت شرکت ورق خودرو را بر آن داشت تا در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی کشور شرکت نماید. فتاحی تأکید نمود: انجام این فرایند و دریافت جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی برای ایجاد شرایط مساعد جهت ایجاد فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و فرهنگ‌سازی در راستای ارتقای درک و آگاهی سازمان بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز