خبرگزاری کار ایران

زلاتکو رابطه خوبی با کی روش ندارد؛

کرانچار سرمربی تیم امید نمی شود / مرد پرتغالی نظر نهایی را می دهد!

کرانچار سرمربی تیم امید نمی شود / مرد پرتغالی نظر نهایی را می دهد!
کد خبر : ۲۲۰۵۵۷

دراین چند سال که کی روش سرمربی تیم ملی بوده، هر زمان که تیم ملی خوب نتیجه نگرفته کرانچار به انتقاد از او پرداخته و حتی در چند مصاحبه علنا گفته بود بهترین گزینه برای جانشینی کی روش است.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان، شانس چندانی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی امید کشورمان در چند هفته اخیر، بدون سرمربی به کار خود ادامه می دهد و قرار است بامداد سه شنبه هفته جاری، راهی قطر شود تا ضمن برپایی اردوی آماده سازی، دو دیدار دوستانه نیز با تیم های الاهلی و تیم امید قطر برگزار کند.

در شرایطی که نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم امید همچنان با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و البته اعلام کرده که از پرتغال راهی قطر می شود، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان، اعلام کرده هفته آینده زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و سابق تیم سپاهان اصفهان به تهران سفر می کند تا با مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکره کند. این خبر در حالی از سوی مدیر تیم امید منتشر شده که حضور کرانچار در تیم امید را باید از حالا منتفی دانست.

یکی از کسانی که در مورد وضعیت مربیگری تیم امید نظر می دهد و البته نظرش از سوی مسئولان فدراسیون و کمیته فنی مورد توجه نیز قرار می گیرد، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان است که البته رابطه چندان خوبی با کرانچار ندارد چرا که در این چند سال که کی روش سرمربی تیم ملی ایران بوده، هر زمان که تیم ملی خوب نتیجه نگرفته کرانچار به انتقاد از او پرداخته و حتی در چند مصاحبه علنا گفته بود بهترین گزینه برای جانشینی کی روش است.

به همین دلیل، حتی اگر کرانچار به ایران سفر کند و با کاشانی نیز جلسه بگذارد، باز هم فدراسیونی ها باید نظر کی روش را هم بدانند که با توجه به آن چه در این چند سال بین او و سرمربی تیم بزرگسالان کشورمان گذشته، احتمال این که کی روش به سرمربیگری کرانچار رای مثبت بدهد، بسیار ضعیف و حتی صفر درصد است. بنابراین، از حالا باید حضور سرمربی کروات و سابق تیم سپاهان بر روی نیمکت مربیگری تیم ملی امید را منتفی دانست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز