خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

سنترال استرالیا صدرنشین شد / برتری کاوازاکی بر وسترن

سنترال استرالیا صدرنشین شد / برتری کاوازاکی بر وسترن
کد خبر : ۱۵۶۴۳۶

تیم فوتبال سنترال کوئیست استرالیا با یک گل برابر بیجینگ گوآن چین صدرنشین این گروه به پیروزی رسید تا به رده نخست صعود کند.

روز نخست از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سنترال کوئیست برابر بیجینگ گوآن چین و صدرنشینی این تیم استرالیایی در گروه F آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز با برگزاری یک دیدار از گروه F آغاز شد که تیم فوتبال سنترال کوئیست استرالیا با یک گل برابر بیجینگ گوآن چین صدرنشین این گروه به پیروزی رسید تا به رده نخست صعود کند. در این مسابقه که در ورزشگاه سنترال کاست شهر گاسفورد برگزار شد، سیپ در دقیقه ۷۳ گل برتری تیم سنترال را به ثمر رساند. ضمن اینکه ژانگ ژیژه بازیکن بیجینگ در دقیقه ۶۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و سانفرس ژاپن از ساعت ۱۵در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم همراه بود.

با این پیروزی تیم سنترال کوئیست استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه F شد. اف‌سی سئول کره‌جنوبی با ۵ امتیاز، سانفرس ژاپن با ۵ امتیاز و بیجینگ گوان چین نیز با ۵ امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در گروه H نیز تیم کاوازاکی ژاپن موفق شد ۲ بر یک از سد وسترن سیدنی نماینده استرالیا بگذرد تا خود را ۶ امتیازی کند و در رده سوم جدول همچنان به دنبال راهی برای صعود باشد.

در این گروه گویژو ره‌نه چین به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی رفته که تا ۳ بر یک این بازی را به سود خود به پایان برد تا شگفتی بزرگی را مقابل تیم صدرنشین جدول رقم بزند. در این گروه اولسان همچنان با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. وسترن با ۶ امتیاز دوم است و کاوزاکی هم با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. گویژو هم با ۴ امتیاز قعرنشین است.

برنامه سایر دیدارهای روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه B:
* فولاد خوزستان ایران - بنیادکار ازبکستان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه الغدیر شهر اهواز
* الجیش قطر - الفتح عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه

گروه C:
* تراکتورسازی تبریز ایران - العین امارات، ساعت ۱۸، ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز

گروه D:
* الاهلی امارات - سپاهان ایران، ساعت ۱۹:۵۰، ورزشگاه راشد شهر دبی
* الهلال عربستان - السد قطر، ساعت ۲۰:۲۰، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

گروه F:

سنترال کوئست(یک) - بیجینگ گوان(صفر)

اف‌سی سئول کره‌جنوبی(۲) - سانفرس ژاپن(۲)

گروه H:
* کاوازاکی فرونتال ژاپن(۲) - وسترن سیدنی استرالیا(یک)
* گویژو ره‌نه چین(۳) - اولسان هیوندای کره‌جنوبی(یک)

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز