خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ یک؛

توقف صدرنشینان گروه «الف» / گروه «ب» به کام پاس / خداداد به مشهدی‌ها هم رحم نکرد

توقف صدرنشینان گروه «الف» / گروه «ب» به کام پاس / خداداد به مشهدی‌ها هم رحم نکرد
کد خبر : ۲۵۲۳۷۰

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک در حالی به پایان رسید که تیم‌های صدرنشین گروه الف برابر حریفان متوقف شدند و صدرنشینان گروه ب هم با شکست برابر رقبا، پاس همدان را به رتبه دوم آوردند.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک در حالی به پایان رسید که تیم‌های صدرنشین گروه‌الف برابر حریفان متوقف شدند و صدرنشینان گروه ب هم با شکست برابر رقبا، پاس‌همدان را به رتبه دوم آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک، جام آزادگان امروز با برگزاری ۱۱ بازی در گروه‌های الف و ب به پایان رسید.

از گروه الف و از ساعت ۱۴:۱۵ امروز، نساجی‌مازندران در قائم‌‌شهر میزبان آلومینیوم‌مازندران بود که در پایان به برتری ۲ بر یک رسید تا به رتبه‌سوم جدول این گروه برسد. در دیگر دیدار گروه‌نخست، نیروی‌زمینی تهران برابر میزبان خود نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

مس هم در کرمان برابر تیم‌ قعرنشین تربیت‌نوین یزد با یک گل پیروز شد تا به رده هفتم گروه نخست برسد. استقلال اهواز هم با شکست ۳ بر صفر در اردبیل و مقابل شهرداری این شهرستان به رده چهارم سقوط کرد و شهرداری اردبیل هم به رتبه پنجم آمد.

دیدار حساس پارسه و نفت‌آبادان هم در تهران با برتری ۳ بر ۲ نفت به پایان رسید. پارسه با این شکست ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند و نفت هم با این پیروزی شکست خانگی هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان را جبران کرد و با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد تا همچنان تعقیب‌کننده مشهدی‌ها باشد. فولاد هم با تساوی یک بر یک در اهواز مقابل گیتی‌پسند اصفهان متوقف شد اما همچنان با ۲۸ امتیا در صدر جدول گروه نخست ایستاد. گیتی‌پسند هم با این تساوی در رتبه نهم این گروه قرار گرفت.

ایران‌جوان هم در بوشهر به تساوی بدون گل با فجرسپاسی رضایت داد تا با ۲۲ امتیاز و به دلیل تفاضل‌گل بهتر نسبت به نساجی در جایگاه‌دوم گروه نخست باقی بماند. فجر هم به لطف پیروزی پرگل هفته گذشته‌اش مقابل نساجی با ۱۹ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

از دیدار‌های گروه ب هم سیاه‌جامگان در مشهد مغلوب شهرداری‌تبریز شد تا با سقوطی یک‌پله‌ای در جدول به رده‌سوم بیاید. شهرداری‌تبریز هم با این ۳ امتیاز به رده هفتم صعود کرد. تبریزی‌ها با خداداد عزیزی دوران خوبی را سپری می‌کنند و تیمی که کاندیدای سقوط شده بود حالا با صعود ۴ پله‌ای در جدول رده‌بندی خود را به نیمه بالای جدول نزدیک کرده است. گل‌گهر هم در سیرجان یک بر صفر ر اهیان‌کرمانشاه را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار بگیرد و راهیان با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی بماند.

داماش هم در رشت به دیدار تیم صدرنشین مس رفسنجان رفت و با تک گل سعید مرتضوی این تیم را از پیش رو برداشت تا جایگاه ششم جدول گروه ب را به خود اختصاص دهد. مس اما با وجود این شکست، با ۲۸ امتیاز در صدر جدول باقی‌ ماند.

پاس هم در ادامه روند رو به رشد خود، میزبان خود شهرداری بندرعباس را با یک گل شکست داد تا به رتبه دوم جدول صعود کند و با ۲۶ امتیاز منتظر لغزش مجدد مس رفسنجان باشد تا به صدر گروه دوم صعود کند.

این آخرین سالی است که رقابت‌های لیگ یک به صورت گروهی برگزار می‌شود و از سال آینده، طبق دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا، این رقابت‌ها در یک گروه و با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود.

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز لیگ دسته یک به این شرح است:
سیاه جامگان صفر - شهرداری تبریز یک
نساجی مازندران ۲ - آلومینیوم هرمزگان یک
نفت‌وگاز گچساران ۱ - نیروی زمینی صفر
مس کرمان ۱ - تربیت نوین یزد صفر
شهرداری اردبیل ۳ - استقلال اهواز صفر
پارسه تهران ۲ - نفت آبادان ۳
گل گهرسیرجان ۱ - راهیان کرمانشاه صفر
داماش گیلان ۱ - مس رفسنجان صفر
شهرداری‌بندرعباس صفر - ۱ پاس یک
ایران جوان بوشهر صفر - فجر سپاسی صفر
فولاد اهواز ۱ - گیتی پسند یک

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز