خبرگزاری کار ایران

ابتدای‌فصل از داوری ضربه خوردیم؛

گل‌محمدی: ذوب‌آهن در هر پست ۲ بازیکن خوب دارد / می‌توانیم جلوی هر تیمی نتیجه بگیریم

گل‌محمدی: ذوب‌آهن در هر پست ۲ بازیکن خوب دارد / می‌توانیم جلوی هر تیمی نتیجه بگیریم
کد خبر : ۲۴۹۰۱۸

می‌خواهیم خودمان را در بالای جدول ببینیم. ضمن اینکه خودمان را برای فینال جام حذفی هم آماده می‌کنیم و باید در این مدت تمام بازیکنانمان را به شرایط مطلوب برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار راه‌آهن و ذوب‌آهن گفت: بازی سختی داریم و مطمئنیم آنها با تمام قوا به میدان می‌آیند. راه آهن تیم جوان و دونده‌ای است. آنها خوب دفاع می‌کنند اما ما می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم و به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

وی با بیان اینکه پس از برد پرسپولیس، روحیه خوبی پیدا کردیم، ‌ افزود: خوشبختانه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و دست‌ ما برای انتخاب بازیکن باز است. ذوب‌آهن در هر پست ۲ بازیکن خوب دارد و این کار ما را برای انتخاب ترکیب‌اصلی سخت می‌کند. به هرحال امیدوارم با دست پر به اصفهان بازگردیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره نتیجه نگرفتن تیم‌اش در ابتدای فصل توضیح داد: در ابتدای فصل بازیکنان جدید زیادی به جمع ما اضافه شدند و ما با تغییرات عمده‌ای به مصاف حریفان می‌رفتیم. البته در آن برهه مسائل داوری و اشتباهات فردی در دفاع هم خیلی مارا اذیت کرد. خوشبختانه رفته‌رفته به هماهنگی رسیدیم و حالا می‌توانیم جلوی هر تیمی نتیجه بگیریم.

گل‌محمدی ادامه داد: در اواخر نیم‌فصل روند ما خوبی پیدا کردیم و پس از صعود به فینال جام حذفی، ۳ پیروزی متوالی در لیگ برتر به دست آوردیم. البته ممکن بود در تعطیلات لیگ دوباره به شرایط قبلمان بازگردیم. بعید است تیمی پس از ۵۰ روز تعطیلی بتواند به شرایط خوب قبل از تعطیلات به این زودی‌ها بازگردد. قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و دلیلی وجود نداشت که بخواهیم در نیم‌فصل بدنسازی کنیم. ما در این مدت بیشتر تمرینات تاکتیکی برگزار کردیم تا اینکه بخواهیم روی مسائل بدنی تمرکز کنیم.

وی با تاکید براینکه انتظارات از ذوب‌آهن بالارفته، اضافه کرد: می‌خواهیم خودمان را در بالای جدول ببینیم. ضمن اینکه خودمان را برای فینال جام حذفی هم آماده می‌کنیم و باید در این مدت تمام بازیکنانمان را به شرایط مطلوب برسانیم. فینال جام حذفی خردادماه برگزار می‌شود و باید در آن مسابقه از بهترین نفراتمان بهره ببریم.

دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن اصفهان فردا ساعت ۱۵:۳۰ فردا(پنج‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز