خبرگزاری کار ایران

مگر کی‌روش مشکل کرانچار را ندارد؛

شرفی: نباید در زندگی خصوصی کسی دخالت کنند / کاشانی نباید دنبال کرانچار می‌رفت!

شرفی: نباید در زندگی خصوصی کسی دخالت کنند / کاشانی نباید دنبال کرانچار می‌رفت!
کد خبر : ۲۳۰۴۶۴

اگر در این گروه قهرمان شویم خیلی کار بزرگی انجام داده‌ایم و از الان باید تبریک بگوییم ان شاالله تیم امید قهرمان این گروه می شود و همه خوشحال می‌شویم.

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است زندگی خصوصی افراد هیچ ربطی به کسی ندارد و کمیسیون نظارت بر انتخاب مربیان خارجی نباید وارد حریم خصوصی زلاتکو کرانچار می‌شد و او را رد صلاحیت می‌کرد…

گفت وگوی اصغر شرفی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

کمیسیون نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش اجازه نداد کرانچار سرمربی امید شود…
من شنیده‌ام مسائل اخلاقی کرانچار را مطرح کرده‌اند. فکر می‌کنم زندگی خصوصی کرانچار به خودش برمی‌گردد. اگر کرانچار سر تمرین یا در جلسه‌ای حالت غیر عادی داشته، حق دارند او را تایید نکنند، اما هر چه بوده در خفا بوده و حق ندارند چنین برخوردی با او کنند. مگر کی‌روش مشکل کرانچار را ندارد؟ پس چرا کسی با کی‌روش برخورد نمی‌کند.

به نظر شما چرا با کی‌روش کاری ندارند؟
اینها تزویر و ریا است و یک عده می‌خواهند یکی را خراب کنند و این مسائل را مطرح می‌کنند. اگر مشکلاتی که در مورد کرانچار می‌گویند علنی بوده، حق دارند چنین تصمیمی بگیرند، اما وقتی در خلوت خودش کاری می‌کند به کسی ربطی ندارد. همه مربیان خارجی این مشکلات را دارند و نباید در زندگی خصوصی کسی دخالت کنند. من اگر الان در مسجد نشسته‌ام که نباید جار بزنم و به کسی بگویم، چون اعتقاد خودم است و نباید ریا و تزویر کنم. کرانچار هم اگر در خفا کاری کرده، به خودش مربوط است و نباید در حریم خصوصی کسی دخالت کنند.

با این اتفاقات تیم ملی امید ما زمان را از دست نمی‌دهد؟
این حرف‌ها چیه؟ چیزی بگویید که در این مملکت ارزش داشته باشد، زمان که اینجا اصلا مهم نیست. الان نزدیک به ۴۰ سال گذشته که به المپیک نرفته ایم، چه اتفاقی افتاده؟ بعد از انقلاب مگر ما قهرمان آسیا شده‌ایم که حالا نگران زمان باشیم؟ اصلا زمان و خوشحالی مردم مهم نیست.

کاشانی که قبلا با کرانچار کار کرده بود و مشکلات او را می‌دانست، چرا دوباره دنبال او رفت؟
من شخصیت حبیب کاشانی را نمی‌شناسم و نمی‌توانم در موردش قضاوت کنم. شاید کاشانی فکر می‌کرده برای حرفش ارزش قائل هستند، اما کاشانی که مشکلات را می‌دانسته، نمی‌دانم چرا دنبال کرانچار رفته و اصولا نباید چنین کاری می‌کرد تا تیم ملی امید ما همچنان بلاتکلیف نباشد.

ایران در مقدماتی المپیک ریو با عربستان، نپال، فلسطین و همگروه شد، این گروه را چطور می‌بینید؟
اگر در این گروه قهرمان شویم خیلی کار بزرگی انجام داده‌ایم و از الان باید تبریک بگوییم. ان شاالله تیم امید قهرمان این گروه می شود و همه خوشحال می‌شویم.

یعنی بالاخره ما به المپیک می‌رویم؟
بقیه کشورها چه برنامه‌ای اجرا کرده‌اند که به المپیک رفته‌اند؟ اگر ما هم آن برنامه را اجرا کنیم، حتما به المپیک می‌رویم، اما با این شرایط هرگز نمی‌رویم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز