خبرگزاری کار ایران

با حضور چهره‌های ورزشی و هنری؛

سومین سالگرد گرامیداشت ناصر حجازی برگزار شد / اسطوره هنوز زنده است

سومین سالگرد گرامیداشت ناصر حجازی برگزار شد / اسطوره هنوز زنده است
کد خبر : ۱۷۰۳۴۳

مراسم گرامیداشت سومین سالروز درگذشت زنده یاد ناصر حجازی صبح امروز(جمعه) با حضور صدها نفر از علاقه‌مندان و دوستداران فوتبال و اسطوره باشگاه استقلال در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سومین سالروز درگذشت زنده یاد ناصر حجازی صبح امروز(جمعه) با حضور صدها نفر از علاقمندان و دوستداران فوتبال و اسطوره باشگاه استقلال در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم چهره های سرشناسی از عرصه های هنری و ورزشی بویژه رشته فوتبال کشورمان حضور داشتند که از جمله این نفرات می توان به حضور بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال، محمد رضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون های کشتی و ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال، ایرج نوذری هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و تنها فرزند زنده یاد منوچهر نوذری اشاره کرد.

محمد پنجعلی سرپرست تیم پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی، سید مهدی رحمتی، حسن روشن، محمد نوازی، علی کریمی، حسین فرکی و جمعی از اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال نیز از دیگر حاضران در این مراسم بودند. علاقه‌مندان به مرحوم ناصر حجازی در این مراسم با توزیع عکس‌هایی از سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال و پیراهن‌هایی که عکس حجازی روی آن به تصویر کشیده شده بود، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

ناصر حجازی بازیکن و مربی فوتبال متولد ۲۳ آذر ۱۳۲۸ تهران است. او دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۱۳۵۰ بود که دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، یک قهرمانی در بازی‌های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه دارد. وی همچنین به همراه تیم تاج قهرمانی در جام تخت‌جمشید و جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده بود.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال حجازی را دومین دروازه‌بان برتر قرن بیستم قاره آسیا پس از محمد الدعایه عربستانی معرفی کرده است. حجازی در دوران مربیگری هم، تیم استقلال را به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی لیگ آزادگان رساند.

ناصر حجازی ۲ خردادماه سال ۱۳۹۰ پس از تحمل مدت ها درد ناشی از بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت و ۴ خردادماه در قطعه نام آوران تهران به خاک سپرده شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز