خبرگزاری کار ایران

از بازیکنان بوسنی شناخت زیادی دارم؛

داوری: مهم حضور در جام جهانی با آمادگی کامل است

داوری: مهم حضور در جام جهانی با آمادگی کامل است
کد خبر : ۱۷۰۲۵۱

مهم این است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده این مسابقات باشیم که برابر تیم های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم خود گفت: متاسفانه در آخر فصل با تمام تلاشی که من به همراه بازیکنان دیگر تیم داشتیم، نتوانستیم در لیگ یک باقی بمانیم و به بوندسلیگای ۲ سقوط کردیم.

به گزارش ایلنا، دانیال داوری در پاسخ به این سوال که از عملکرد خود راضی بود یا خیر گفت: من هم قسمتی از آن تیم بودم و همگی تلاش کردیم، اما این اتفاق افتاد و به بوندسلیگای ۲ سقوط کردیم.

داوری در خصوص بازی بلاروس گفت: بازی خوبی برای تیم ایران بود. بلاروس تیم خوبی نشان داد و آزمایش خوبی برای ایران بود و پایان کار هم با نتیجه خوبی به پایان رسید چون گلی دریافت نکردیم در هر حال همه این دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی در جام جهانی است و مهم این است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده این مسابقات باشیم که برابر تیم های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که بازی های جام جهانی را چطور ارزیابی می کند بیان کرد: فاصله نسبتا زیادی تا جام جهانی داریم. اکنون مقابل مونتنگرو بازی کنیم و تمام تمرکزمان برای این دیدار است تا این دیدار را با موفقیت و مطابق با خواسته کادر فنی پیش ببریم.

وی در پایان درباره شناخت از مهاجم های حریفان ایران در جام جهانی گفت: از بازیکنان تیم بوسنی شناخت زیادی دارم چرا که اکثر آنها در بوندس لیگا بازی می کنند و با برخی از آنها نیز هم تیمی بوده ام. البته کادر فنی فیلم بازی های آنها را برای بازیکنان آماده کرده و در جلسات روزانه برای بازیکنان نمایش می دهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز