خبرگزاری کار ایران

شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته۲داریم؛

میرزاییان: چوکا باید به جایگاه اصلی‌اش بازگردد

میرزاییان: چوکا باید به جایگاه اصلی‌اش بازگردد
کد خبر : ۱۴۹۱۹۰

تمامی سعی ما این است که این تیم را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در نهایت دل مردم و هواداران را شاد کنیم. هرچند که کارمان سخت است.

سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای‌تالش گفت: تمام هدف من این است که بازیکنان را به خود باوری برسانیم تا دل مردم خونگرم و هواداران پرشور این تیم را شاد کنیم.

امیر میرزاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تیم چوکا از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار فوتبال کشور است که در سال های گذشته به دلیل برخی مسائل نتوانست به حق واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: بر این اساس، تمامی سعی ما این است که این تیم را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در نهایت دل مردم و هواداران را شاد کنیم. هرچند که کارمان سخت است.

سرمربی تیم چوکا در خصوص وضعیت تیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم در مکان هشتم قرار دارد که البته تا صدر جدول فاصله زیادی نداریم. چرا که امتیازات تیم ها به هم نزدیک است و ما با هر برد، جایگاه مان در جدول را بهبود خواهیم بخشید.

وی به اولین حضورش بر روی نیمکت مربیگری چوکا اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین حضورم به عنوان سرمربی چوکا، مقابل تیم نفتون به نتیجه تساوی دست یافتیم که با توجه به این که بازی در زمین نفتون برگزار می شد، نتیجه بدی نبود.

میرزاییان احتمال صعود چوکا به لیگ دسته دو را زیاد دانست و گفت: اگر بتوانیم از ۱۰ مسابقه پیش رو ۲۰ امتیاز هم بگیریم، به لیگ دسته دو صعود خواهیم کرد. هرچند که کارمان سخت است.

مربی سابق آلومینیوم در ادامه در خصوص حمایت های فراوان هواداران چوکا از این تیم یاد آور شد: در شرایطی که برای بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی می آیند، در تالش بیش از ۵ هزار هوادار چوکا در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند که این سرمایه ای ارزشمند برای این تیم خوب فوتبال ایران است.

وی همچنین در مورد جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم تصریح کرد: در حال حاضر اکثر بازیکنان تیم بومی و جوان هستند که این از ویژگی های مثبت تیم چوکاست. با این حال برای این ادامه لیگ و صعود به دسته دوم، به نفرات باتجربه نیز نیاز داریم.

میرزاییان در پایان به مدت قرارداد خود با تیم چوکا اشاره کرد و اظهار داشت: بنده تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارم و به مدیران باشگاه برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داده‌ام. با این حال فعلا فقط به صعود تیم به دسته دو فکر می‌کنم و همه چیز را به پایان فصل موکول خواهم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز