خبرگزاری کار ایران

گودرزی اگر وزیر نبود طور دیگری صحبت می‌کرد؛

روشن: علی کریمی آماده باشد ۱۰ تا ادینهو می‌ارزد / آرژانتین برای ما راحت‌تر است

روشن: علی کریمی آماده باشد ۱۰ تا ادینهو می‌ارزد / آرژانتین برای ما راحت‌تر است
کد خبر : ۱۴۹۰۹۵

به نظرم آرژانتین برای ما به مراتب راحت‌تر از آن ۲ تیم دیگر است چون بازیکنان بوسنی و نیجریه برای رسیدن به باشگاه‌های بزرگ اروپایی انگیزه بسیار بالایی دارند و از نظر بدنی هم به مراتب بهتر از آرژانتین هستند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش می تواند به نتایج ایران در جام جهانی خوش‌بین باشد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: محمود گودرزی در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی و نتایج آن صحبت‌های جالبی داشت، به هر حال وی به عنوان رئیس ورزش این خوش‌بینی را می‌تواند داشته باشد اما به نظرم آرژانتین برای ما به مراتب راحت‌تر از آن ۲ تیم دیگر است چون بازیکنان بوسنی و نیجریه برای رسیدن به باشگاه‌های بزرگ اروپایی انگیزه بسیار بالایی دارند و از نظر بدنی هم به مراتب بهتر از آرژانتین هستند.

وی افزود: کار ما در جام‌جهانی به این راحتی که گودرزی می‌گوید نیست. ما تازه اسپانسر پیدا کرده‌ایم و بعد از عید می‌خواهیم اردو بزنیم و امیدوارم اگر در جام جهانی نتایج را باختیم؛ اخلاق را نبازیم. همچنین در مورد اینکه حرف‌های گودرزی توقعات را بالا می‌برد یا نه باید ببینیم که چه کسی از چه دیدی مسائل را می‌بیند. وزیر ورزش که نمی‌تواند بگوید به هر ۳ تیم می‌بازیم و بر می‌گردیم. گودرزی اگر وزیر ورزش نبود طور دیگری صحبت می‌کرد. الان همه به ما کمک کرده‌اند و فقط باید خودمان به خودمان کمک کنیم. ما باید یک اردوی خوب داشته باشیم تا از نظر بدنی بچه‌ها در بهترین شرایط باشند و روحیه بالایی هم داشته باشند تا خوب بازی کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی اظهار داشت: به نظر من سوال سختی از گودرزی پرسیدند و نمی‌توانست بگوید ۳ تا بازی را در جام‌جهانی می‌بازیم و وقتی طرف وزیر است باید هم همین‌طوری صحبت کند. به نظرم حرف درستی هم زد، اما اینکه در جام‌جهانی برای ما چه پیش می‌آید؛ باید ببینیم در اردوهای تیم ملی چه اتفاقی می‌افتد و چطوری وارد جام جهانی می‌شویم.

روشن همچنین در مورد حضور احتمالی ادینهو در تیم ملی ایران که برخی رسانه‌ها خبر ان را منتشر کرده‌بند نیز گفت: مگر می شود چنین کاری کنیم؟ ما این همه بازیکن داریم. اگر می‌خواهیم چنین کاری کنیم پس فوتبال ایران را جمع کنیم چون با این کار مثل قطر می‌شویم. جمع کنید این حرفها را تا وقتی آکادمی نداریم؛ می توانیم بازیکنان مان را از سایر کشورهای بیاوریم. ا ما اگر تولید داشته باشیم؛ ما به اروپا با بازیکن صادر می‌کنیم ادینهو بازیکن‌خوبی‌است اما نباید اینکار رابکنیم صادر می‌کنم و حضور او در تیم ملی ایران در حد حرف است. اگر علی کریمی را اذیت نکنند و به او روحیه بدهند تا آماده شود ۱۰ تا ادینهو است. ما فقر مهاجم داریم اما اینطوری هم نیست که ادینهو را بیاوریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز