خبرگزاری کار ایران

لیگ امسال هم پدیده ندارد؛

جلالی: جریان‌سازی علیه من بی‌سابقه نبود / از اصولم دست نخواهم کشید

جلالی: جریان‌سازی علیه من بی‌سابقه نبود / از اصولم دست نخواهم کشید
کد خبر : ۱۴۸۴۱۳

یکسری جریان‌سازی‌ها علیه من اتفاق افتاد که بی‌سابقه هم نبود و در تیم صبای قم هم با مشکلات مشابه این روبرو شدم ولی هرگز از اصولی که به آن اعتقاد دارم دست نخواهم کشید.

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اتفاقاتی که منجر به کناره‌گیری وی از این تیم شد، گفت: قصد ندارم فعلا در این زمینه صحبت کنم، اما چنین جریان‌سازی‌هایی علیه من سابقه داشته است.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: نمی‌خواهم در این مقطع که تیم تراکتورسازی درگیر مسابقات لیگ است درباره مسائلی که منجر به جدایی‌ام از این تیم شد صحبت کنم ولی در آینده تمام مسائل را بازگو خواهم کرد.

وی افزود: به هر حال یکسری جریان‌سازی‌ها علیه من اتفاق افتاد که بی‌سابقه هم نبود و در تیم صبای قم هم با مشکلات مشابه این روبرو شدم ولی هرگز از اصولی که به آن اعتقاد دارم دست نخواهم کشید.

جلالی درباره اینکه بسیاری قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی را مرهون زحمات وی می‌دانند، تصریح کرد: عملکرد من در تیم تراکتورسازی مشخص است و مردم هستند که باید درباره عملکرد من قضاوت کنند.

این کارشناس فوتبال در مورد ارزیابی‌اش از لیگ سیزدهم اظهار داشت: به اعتقاد من لیگ امسال از نظر برنامه‌ریزی، سطح برگزاری و نظم حاکم بر مسابقات بهتر از سال‌های گذشته بود ولی بازی‌ها کیفیت فنی بالایی نداشت. در واقع از نظر شکل برگزاری لیگ به استانداردهای خوبی دست یافته ولی هنوز نتوانسته به سطح کیفی مورد انتظار که باعثارتقا فنی فوتبال کشور شود، دست یابیم.

وی در مورد اینکه آیا امسال لیگ پدیده جدیدی داشته نیز متذکر شد: من بازیکن شاخصی در لیگ امسال ندیدم و اغلب بازیکنان هم‌سطح یکدیگر بودند و نمی‌توانم بازیکن شاخصی را به عنوان پدیده معرفی کنم.

جلالی در مورد اینکه کدام دوره لیگ را از نظر کیفیت برگزاری و سطح مسابقات بهتر ارزیابی می‌کند، گفت: آمارها نشان می‌دهد لیگ در دوره‌های دوم، سوم و چهارم کیفیت فنی بهتری داشت و تیم‌های باشگاهی ما بازی‌های بهتری را ارائه می‌کردند هر چند آن زمان برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات شرایط مناسبی نداشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز