خبرگزاری کار ایران

بازیکنان با هماهنگی دایی اعتصاب کردند؛

شاهرودی: پروین و وزارت ورزش مقصر هستند / پولم را ندادند اما یک بار اعتصاب نکردم

شاهرودی: پروین و وزارت ورزش مقصر هستند / پولم را ندادند اما یک بار اعتصاب نکردم
کد خبر : ۱۴۴۱۶۳

علی پروین تازه آمد و تقصیری ندارد و این مطالبات مال قبل است و پروین فقط از این لحاظ مقصر است که شرایط را می‌دانست و آمد، در صورتی که می‌توانست قبول نکند.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس دوباره جان گرفته و تیم با اعتصاب بازیکنان به حاشیه رفت.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس دوباره جان گرفته و مقابل سپاهان بسیار خوب بازی کرد و نتیجه گرفت و در کورس قهرمانی قرار گرفت، اما با اعتصاب بازیکنان تیم به حاشیه رفت که این اتفاقات به ضرر پرسپولیس است. البته بچه‌های تیم هم حق دارند و هم باید به فکر هواداران باشند. بالاخره آنها قرار داد دارند و پول‌شان را می‌خواهند اما باید به مردم هم حق بدهند و به فکر هواداران باشند.

وی افزود: الان علی پروین به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شده و خودم گفتم پروین اسطوره است و جایگاه پروین اینجا نیست و باید یک نفر که به درد مدیر عامل باشگاه می‌خورد را معرفی کند. پروین با این همه بدهی نمی‌تواند کاری کند مگر اینکه آدم‌هایی مثل هدایتی بیایند و به پروین کمک کنند.

مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند و حتما وزارت ورزش پول ندارد که به پرسپولیس پول نمی‌دهد، شاید هم پول دارند و نمی‌دهند اما وقتی باشگاه مال وزارت ورزش است، باید همه هزینه‌ها را تقبل کنند. الان وزارت ورزش مقصر است و باید هزینه‌ها را بدهد. علی پروین تازه آمد و تقصیری ندارد و این مطالبات مال قبل است و پروین فقط از این لحاظ مقصر است که شرایط را می‌دانست و آمد، در صورتی که می‌توانست قبول نکند. متاسفانه پرسپولیس الان که در کورس قرار گرفته، نباید دچار حاشیه شود چون این حاشیه‌ها به تیم ضربه می‌زند. امیدوارم تیم زودتر سر و سامان بگیرد و بچه‌ها با قدرت کار کنند و به قهرمانی فکر کنند.

وی افزود: علی دایی سرمربی پرسپولیس است و حتما با تصمیم دایی بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده‌اند. بالاخره بازیکنان یکی دو بار به احترام مربی سر تمرین می‌آیند و وقتی مشکلی حل نشود، چاره‌ای ندارند و مطمئنا با هماهنگی دایی سر تمرین نیامدند. دایی دوست دارد با پرسپولیس نتیجه بگیرد اما این تصمیم جمع بوده و همه این اتفاقات به ضرر پرسپولیس است.

شاهرودی در پایان گفت: سال اولی که به پرسپولیس رفتم، قرار دادم ۴۵۰ هزار تومان بود و ۱۰ بار به بانک رفتم و حساب باشگاه خالی بود اما یک بار هم از این کارها نکردیم و همیشه به عشق پرسپولیس و هواداران با قدرت در تمرین و بازیها شرکت می کردم. البته الان فرق می کند و بازیکنان به خاطر ۵ یا ۱۰میلیون تومان پیراهن تیم شان را عوض می کنند. من از سال ۸۱ تا همین الان ۴ میلیون تومان از پرسپولیس میخواهم اما هیچ وقت دنبال این پول نرفتم، نه تنها من بلکه بیشتر بچه ها ی آن زمان از پرسپولیس طلب دارند و پیگیری نکردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز