خبرگزاری کار ایران

نباید زحمات جلالی را فراموش کنیم؛

ابراهیمی: راه‌آهن را نبریم همه چیز به هم می‌ریزد

ابراهیمی: راه‌آهن را نبریم همه چیز به هم می‌ریزد
کد خبر : ۱۳۸۲۹۰

شرایط تراکتورسازی تبریز در حال حاضر خوب نیست و کل مجموعه از این مسائل و حاشیه هایی که برای تیم به وجود آمد، راضی نیستند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شرایط تراکتورسازی تبریز در حال حاضر خوب نیست و کل مجموعه از این مسائل و حاشیه هایی که برای تیم به وجود آمد، راضی نیستند.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضرو در آستانه بازی با راه آهن در جام حذفی شرایط تراکتورسازی تبریز شرایط خوبی نیست و کل مجموعه یعنی بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هواداران از این ماسئل ناراضی هستند. حاشیه ها واقعا به تیم ما ضربه زد اما می توانیم با برد مقابل راه آهن حاشیه ها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: بعد از رفتن مجید جلالی به تیم ما شوک وارد شد و هر چند هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است اما آقای باغ آبادی فعلا مسئولیت تیم را قبول کرده است که امیدوارم این اتفاقات در نهایت به سود تراکتورسازی باشد. البته نباید زحمات آقای جلالی را فراموش کنیم به خصوص که ایشان به لحاظ شخصیتی هم آدم متواضع و بسیار خوبی بود.

مهاجم تراکتور سازی اظهار داشت: امیدوارم راه آهن را ببریم چون اگر نبریم، همه چیز در تراکتورسازی به هم می ریزد به خصوص هواداران که واقعا ناراحت خواهند شد. امیدوارم مقابل راه آهن در جام حذفی خوب بازی کنیم و ببریم.

وی در مورد شرایط راه آهن در حال حاضر گفت: شرایط راه آهن هم در حال حاضر شرایط خوبی نیست اما راه آهن تماشاگر ندارد و از طرف هوادار تحت فشار نیست و کارشان نسبت به ما راحت تر است. این بازی هم در جام حذفی است و فشار زیادی روی آنها نیست که حتما راه آهن ببرد چون کسی از آنها توقع ندارد که تراکتورسازی را ببرند اما تراکتورسازی واقعا تحت فشار است. تیم های آقای ابراهیم زاده همیشه خوب بازی می کنند و بازی سختی داریم. هر دو تیم انگیزه های زیادی دارند و امیدوارم برنده این بازی باشیم چون اگر ببازیم، خیلی ضرر می کنیم. امیدوارم راه آهن را در جام حذفی ببریم و هواداران دوباره برگردند و تیم را مثل سابق حمایت کنند.

ابراهیمی در پایان در مورد شرایط خودش گفت: تمریناتم را یک هفته است که شروع کرده ام و دو هفته دیگر می توانم بازی کنم. خدا را شکر یک ماه و نیم زودتر از بند مصدومیت رها شدم و در این مدت خیلی سختی کشیدم. از تمام کسانی که در این مدت برایم زحمت کشیدند به خصوص دکتر رازی و دکتر ستوده تشکر می کنم و امیدوارم با بازگشت به میادین به تیم تراکتورسازی کمک کنم و انشاء الله چنین مصدومیت هایی برای هیچ بازیکنی به وجود نیاید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز