خبرگزاری کار ایران

امیدوارم قلعه‌نویی در مورد آرش گذشت کند؛

ماجدی: باید یقه بازیکنی که قلیان می‌کشد را بگیرند

ماجدی: باید یقه بازیکنی که قلیان می‌کشد را بگیرند
کد خبر : ۱۳۴۸۷۷

وقتی کسی بازیکن ملی می‌شود، باید مراقب رفتارش باشد و امروز باید یقه بازیکن را بگیرند اما اصل را ول کرده‌ایم و دنبال فرع می‌گردیم درصورتی که اصل خود بازیکن است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قلیان کشیدن کار مردودی است و آن را محکوم می کنم.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من قلیان کشیدن کار مردودی است و آن را محکوم می‌کنم به خصوص برای کسی که به عنوان ورزشکار حرفه‌ای فعالیت می‌کند. قلیان به شدت ضرر دارد و به ریه و بخش هوازی بازیکنان ضربه می‌زند. در مورد اتفاقی که در تیم ملی امید رخ داده هم باید بگویم اولین کسی که باید به فکر باشد، خود بازیکن است و در بخش بعدی مدیریت و سرپرست تیم باید با آن برخورد کنند. ما این موضوع را محکوم می‌کنیم و باید با این مسئله به صورت جدی برخورد شود.

وی افزود: وقتی می‌گوییم چرا مردم به استادیوم‌ها نمی‌آیند، عده‌ای می‌گویند حضور مردم در استادیوم فایده‌ای ندارد چون فقط ورزشکاران ورزش می‌کنند و بقیه فقط تماشاگر هستند اما آمدن مردم به استادیوم باعثمی‌شود جوانان ما چند ساعت از معضلاتی مثل قلیان به دور باشند. این کار نیاز به یک همت جمعی دارد و باید ریشه‌کن شود تا جوانان و ورزشکاران ما سمت قلیان و چنین مسائلی نروند.

سرپرست استقلال در پاسخ به اینکه منصوریان به عنوان سرمربی تیم ملی امید چقدر در این ماجرا مقصر بوده، اظهار داشت: نمی‌خواهم کسی را مقصر جلوه بدهم. مسئولیت فنی تیم با وی است و کارهای اجرایی با سرپرست تیم، اما سرمربیان در ایران همه چیز را کنترل می‌کنند. وقتی یک سرمربی افرادی را کنار خودش می‌گذارد و کادر فنی را تشکیل می‌دهد، آنها وظیفه حراست از تیم را دارند و منصوریان به تنهایی مقصر نیست. در این رابطه یک مثال می‌زنم، می‌گویند یک نفر دزدی کرد و رفت و بقیه به صاحب خانه گفتند چرا زنگ خطر کار نکرد یا چرا در کج بود و چرا همسایه‌ها یاری نکردند اما هیچ کسی نگفت چرا طرف دزدی کرد. وقتی کسی بازیکن ملی می‌شود، باید مراقب رفتارش باشد و امروز باید یقه بازیکن را بگیرند اما اصل را ول کرده‌ایم و دنبال فرع می‌گردیم درصورتی که اصل خود بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تیم شما بازیکنی قلیان می‌کشد یا نه، گفت: من در جریان نیستم. زمانی که بازیکنان با ما در اردو و مسابقات هستند، اجازه نمی‌دهیم چنین کاری کنند و حواس‌مان هست اما اگر خارج از اردو جایی می‌روند، من نمی‌توانم ۲۴ ساعته دنبال بازیکن باشم که چه کاری می‌کند و کجا می‌رود. آن ساعاتی که بازیکن در تمرین وارد و یا بازی‌های خارج از کشور است، چنین اتفاقی نمی‌افتد. شاید در زندگی شخصی خیلی‌ها خیلی کارها می‌کنند و من مأمور آگاهی نیستم که دنبال بازیکنان باشم. خود بازیکن باید حواسش باشد چون اصل ماجرا خود بازیکنان هستند.

وی افزود: اگر من در تیم استقلال با چنین موضوعی مواجه شوم، بلافاصله آن را به مدیریت باشگاه گزارش می‌کنم. مدیریت هم به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهد و مطمئن باشید کمیته انضباطی هم برخورد می‌کند و هیچ‌گونه چشم‌پوشی در این رابطه نمی‌شود.

ماجدی در پایان در مورد آرش برهانی گفت: آرش در حال حاضر در اختیار باشگاه است و مدیریت باشگاه او را به کمیته انضباطی ارجاع داده است. آرش بچه بسیار خوب و محجوبی است و در این چند ساله که در استقلال است، اولین بار است چنین اتفاقی می‌افتد. قلعه‌نویی در این مسائل خیلی سخت‌گیر است و یکی از رمزهای موفقیتش همین نظم و انضباط است اما امیدوارم قلعه نویی در مورد آرش گذشت به خرج بدهد چون برهانی سابقه بی‌انضباطی ندارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز