خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال کشور؛

جشن صعود استقلال در سکوت آزادی / حنیف سر قوها را برید

جشن صعود استقلال در سکوت آزادی / حنیف سر قوها را برید
کد خبر : ۱۳۲۸۲۰

تیم‌ فوتبال استقلال تهران موفق شد با برتری بر ملوان بندر انزلی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

تیم‌ فوتبال استقلال تهران موفق شد با برتری بر ملوان بندر انزلی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۴:۲۵ تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی میزبان ملوان بندر انزلی بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان ژنرال به پایان رسید تا این تیم تهرانی جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را پیدا کند.

حنیف عمران‌زاده ستاره بی چون و چرای آبی‌ها در این دیدار بود که موفق شد در دقایق ۱۳ و ۶۷ برای آبی‌پوشان تهرانی گلزنی کند تا این تیم با درخشش این مدافع بلند بالا حریف ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

عمران‌زاده که این هفته بازی‌های خوبی را در ترکیب آبی‌ها در لیگ برتر به نمایش گذاشته در جام حذفی هم ستاره نیمه نخست تیمش مقابل ملوانان بود و با ۲ گلی که به ثمر رساند بیش از پیش خود را در دل هواداران استقلال و البته ژنرال آبی‌ها جا کرد.

از نکات قابل توجه در این دیدار اخراج جلال رافخایی از ملوان در دقیقه ۳۶ بود که با کارت قرمز فغانی از زمین مسابقه خارج شد. همچنین مازیار زارع از ملوان و غلام‌ن‍ژاد، سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

حنیف عمران‌زاده در پایان این بازی با توجه به ۲ گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن این بازی لقب گرفت و پژمان منتظری هم بازیکن اخلاق این بازی بود.

در پایان این دیدار از سیاوش اکبرپور و پژمان نوری تست دوپینگ گرفته شد.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری(ایمان باصفا)، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد(نیکبخت واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور(محمدمهدی نظری) و مهرداد اولادی

ترکیب ملوان:ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی(مهدی دغاغله)، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده(محمد پوررحمت‌الله)، سیدجلال رافخایی(اخراج)، شاهین ثاقبی، سعید یوسف‌زاده(نیما دلاوری)، عزیز معبودی و سیامک کوروش

همچنین در دیگر دیدارهای عصر امروز مس کرمان و تراکتورسازان تبریز نیز موفق شدند با برتری بر رقبای خود جواز صعود را دریافت کنند تا ادامه رقابت‌های جام‌حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری جذابیت‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد. از نکات قابل توجه دیدارهای عصر امروز تجلیل مسجد سلیمانی‌ها از علی کریمی ستاره تراکتورسازی بود که لباس محلی مسجدسلیمانی به جادوگر داده شد و وی نیز با پوشیدن این لباس‌ها در ورزشگاه دور افتخار هم زد تا به شدت از سوی تماشاگران جنوبی تشویق شود.

نتایج زیر رقم خورده عصر امروز به این شرح است:

مس کرمان(۲) - نفت امیدیه(یک)

گل‌ها: مصطفی شجاعی(۱۶ و ۵۳) برای مس و مرتضی مولائیان(۴۵) برای نفت

نفت‌مسجد‌سلیمان(صفر) - تراکتورسازی(۲)

گل‌ها: فرشید طالبی(۵۳) و کریم انصاری‌فرد(۵۵)

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز