خبرگزاری کار ایران

استقلال خطرناکترین رقیب پرسپولیس است؛

صادقیان: خوشحالم با ناصر محمدخانی مقایسه می‌شوم

صادقیان: خوشحالم با ناصر محمدخانی مقایسه می‌شوم
کد خبر : ۱۳۱۸۷۹

واقعا شرایط بدی بود. فحاشی به اسطوره‌ای مثل علی دایی درست نبود و علیه علی‌آقا فحاشی می‌کنند که چه چیزی را ثابت کنند؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری مقابل ملوان بزنیم، اما با بدشانسی توپ‌های ما گل نشد.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با ملوان بازی خیلی سختی بود. در انزلی و جلوی این همه تماشاگر پرشور ملوانی بازی کردن خیلی سخت بود، اما خدا را شکر در دقایق اول بازی گل زدیم و راحت‌تر کار خود را ادامه دادیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ملوان بزنیم. ما با بدشانسی توپ‌های ما گل نشد.

وی در مورد ملوان گفت: خدایی ملوان فوتبال خیلی خوبی انجام داد و در زمین خودش حریف سرسختی برای ما بود. ملوان تیم خوبی دارد که جوان و دونده بود و توانست در دقایقی ما را تحت فشار هم بگذارد، اما به خوبی بازی را اداره کردیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد فحاشی علیه علی دایی در انزلی گفت: واقعا در انزلی خیلی فحاشی کردند و به خصوص به داور بازی که به نظرم کار درستی نبود که تماشاگران انزلی انجام دادند. واقعا شرایط بدی بود. فحاشی به اسطوره‌ای مثل علی دایی درست نبود و علیه علی‌آقا فحاشی می‌کنند که چه چیزی را ثابت کنند؟ داوری هم خیلی خوب بود و صحنه مشکوکی در بازی نبود که بخواهند فحش بدهند. کمیته انضباطی باید این مسائل را پیگیری کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حرف های فرشاد پیوس اظهار داشت: فرشاد پیوس گفته که صادقیان می‌تواند یک ناصر محمدخانی دیگر باشد. آقافرشاد به من لطف دارند. من از ناصر محمدخانی خیلی چیزها شنیده‌ام، اما متأسفانه بازی‌هایش را ندیده‌ام. شنیده‌ام که محمدخانی فوتبالیست فوق‌العاده‌ای بوده و تکنیک بسیار خوبی داشته و خوشحالم که با وی مقایسه می‌شوم چون بازیکن بسیار بزرگی بوده‌اند.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: بازی بعدی ما با نفت تهران است که تیم خیلی خوبی است و بالای جدول است و یک بازی ۶ امتیازی است که باید ببریم. این بازی در‌ آزادی است و هواداران بیایند و حمایت کنند تا ۳ امتیاز را بگیریم. البته نفت تهران خودش به امتیاز نیاز دارد چون تیم بالای جدولی است و بازی سختی خواهیم داشت، اما بازی کردن جلوی پرسپولیس در آزادی برای هر تیمی سخت است. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم. باید خیلی سختی بکشیم تا به هدف‌مان برسیم.

صادقیان در پایان گفت: در حال حاضر ۴ تیم در بالای جدول به ما چسبیده‌اند و مدعی هستند و رقیبان پرسپولیس برای قهرمانی محسوب می‌شوند اما به نظرم در میان آنها استقلال از همه خطرناک‌تر است چون یک تیم باتجربه است و در بازی‌های حساس می‌تواند امتیازات را جمع کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز