خبرگزاری کار ایران

۵ درصد برای صعود شانس داریم؛

راد: دوست داشتم با تیم‌های گردن‌کلفت جام‌جهانی بازی کنیم

راد: دوست داشتم با تیم‌های گردن‌کلفت جام‌جهانی بازی کنیم
کد خبر : ۱۲۷۰۶۳

من عرق ملی دارم، اما واقعیت این است که آنها با خود شوخی ندارند و ما با خودمان شوخی داریم و اگر گل حرفه‌ای قوچان‌نژاد نبود، الآن فوتبال ما یخ کرده بود.

ستاره سینمای ایران گفت: دوست داشتم تیم ملی با ۳ تیم گردن کلفت در جام جهانی بازی کنم.

سعید راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شخصا دوست داشتم در جام جهانی تیم ملی با ۳ تیم گردن کلفت بازی کند. آرژانتین تیم بسیار خوبی است و نیجریه و بوسنی هم تیم‌های خوبی هستند اما اگر به نیجریه و بوسنی ببازیم، چندان جالب نیست.

این پیشکسوت سینما متذکر شد: اگر ما به ایتالیا و برزیل می خوردیم و به آنها می‌باختیم چندان مهم نبود چون قدرت‌های فوتبال دنیا هستند، اما شکست مقابل نیجریه و بوسنی برایم خوشایند نیست. احتمال می‌دهم نیجریه و بوسنی را بزنیم اما دوست داشتم حالا که به جام جهانی رفته‌ایم، با تیم‌های قدر بازی کنیم چون برای اعتبار ما بهتر بود. الآن دنبال شانس هستیم تا در این گروه نتیجه بگیریم و به همین دلیل دوست داشتم با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم.

وی در مورد شانس صعود ایران از این گروه گفت: در فوتبال ۳۰ تا ۴۰ درصد شانس وجود دارد، اما شانس ما برای صعود از این گروه ۵ درصد است. من تیم ملی کشورم را دوست دارم و عرق ملی دارم، اما واقعیت این است که آنها با خودشان شوخی ندارند و ما با خودمان شوخی داریم و اگر گل حرفه‌ای قوچان‌نژاد نبود، الآن فوتبال ما یخ کرده بود.

راد در پایان گفت: کی‌روش اعلام کرده صعود از این گروه توهم است و درست هم گفته، کی‌روش آدم بسیار منطقی است و به نظر من کی‌روش یکی از شانس‌های ما بوده که به فوتبال ما آمده اما وقتی زورش نمی‌رسد، چکار کند؟ اگر درست فکر کنیم، جوان‌های ما لیاقت ندارند که روی آنها سرمایه‌گذاری شود؟ اگر روی آنها سرمایه‌گذاری شود، حداقل ۴۰-۵۰ تا بهتر از دژاگه و قوچان‌نژاد پرورش می‌یافتند. چرا باید آنها را آماده از اروپا به تیم ملی بیاوریم بلکه باید همین جا جوان‌های خودمان را پرورش دهیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز