خبرگزاری کار ایران

۸ آذر در تبریز برگزار می‌شود؛

تجلیل باشگاه دبیری از آذری‌های حماسه‌ساز ملبورن

تجلیل باشگاه دبیری از آذری‌های حماسه‌ساز ملبورن
کد خبر : ۱۲۴۳۰۷

تیم ملی ایران در روز ۸ آذر ۷۶ با خلق حماسه‌ای بزرگ، ضمن کسب موفقیت در بازی مقابل استرالیا، بعد از ۲۰ سال جواز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

در سالگرد ۸ آذر و برتری تیم ملی ایران بر استرالیا باشگاه دبیری تبریز از حماسه سازان آذری تیم ملی ایران در ملبورن استرالیا تجلیل می کند.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری اظهار داشت: تیم ملی ایران در روز ۸ آذر ۷۶ با خلق حماسه‌ای بزرگ، ضمن کسب موفقیت در بازی مقابل استرالیا، بعد از ۲۰ سال جواز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

وی افزود: بدون شک روز ۸ آذر هیچگاه از خاطر ورزش دوستان و مردم شریف ایران نخواهد رفت و در این روز برگ زرینی بر افتخارات ورزشی ایران افزوده شد.

رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: یکی از دهه‌های درخشان فوتبال تبریز دهه ۷۰ بوده و به واسطه این امر شاهد حضور بازیکنان تبریز در تیم ملی بوده و بازیکنان تبریزی و آذری‌زبانان نقش بسزایی در کسب این موفقیت و صعود تیم ملی ایران به جام جهانی داشتند.

وی گفت: باشگاه دبیری تبریز ضمن ارج نهادن به حماسه‌سازان تیم ملی ایران در ملبورن استرالیا، در نظر دارد طی مراسمی از بازیکنان آذری حاضر در موفقیت فراموش‌نشدنی ایران تجلیل کند و لذا مراسمی صبح روز ۸ آذر در هتل شهریار برگزار کرده و از بزرگان فوتبال ایران تجلیل کند.

دبیری گفت: حضور تیم پرسپولیس تهران این فرصت را داد که از دو چهره تاثیرگذار ایران در صعود به جام جهانی ۹۸ علی دایی و کریم باقری برای این مراسم دعوت کنیم، ضمن اینکه دیگر بازیکنان آذری‌زبان که از اولین بازی دور مقدماتی مقابل مالدیو تا آخرین بازی تیم ملی در جام‌جهانی مقابل آلمان همانند علی‌اکبر استاداسدی، سیروس دین‌محمدی، مهدی پاشازاده، حمید استیلی، اسماعیل حلالی، علیرضا اکبرپور، رسول خطیبی، یونس باهنر، ستار همدانی و …. در تیم ملی حضور داشتند، برای این مراسم دعوت خواهند شد. زمان برگزاری این مراسم ساعت ۱۰ صبح ۸ آذر در هتل شهریار تبریز است.

تیم ملی ایران در سال ۷۶ و در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی با تساوی یک بر یک در تهران و ۲ بر ۲ در ملبورن مقابل استرالیا به جام جهانی ۹۸ آمریکا صعود کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز