خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش‌فولاد در تبریز تسلیم شد / تکیه نفت بر جایگاه دوم

گسترش‌فولاد در تبریز تسلیم شد / تکیه نفت بر جایگاه دوم
کد خبر : ۱۱۵۲۹۸

تا دقیقه ۸۸ با تساوی یک بر یک دو تیم در جریان بود که در این دقیقه ابوالفضل قربانی موفق شد دروازه محسن فروزان را باز کند تا گلی ۳ امتیازی را برای نفت به ثمر برساند.

دیدار تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و نفت تهران با برتری نفتی‌ها به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی با صعود به رده دوم جدول روزهای خوبی را تجربه کنند. تبریزی‌ها نیز سومین شکست پیاپی خود را متحمل شدند.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در حضور حدود ۱۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت جمشید محمدی و کمک‌های بهرام نقوی و محمد‌جواد مداح تیم‌های گسترش فولاد و نفت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

مهرداد بایرامی در دقیقه ۶ تک گل تبریزی‌ها را به ثمر رساند ولی مهرداد اولادی این گل را در دقیقه ۴۱ جبران کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. اخراج بهمن کامل در دقیقه ۲۷ از اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار بود که بر روی روند بازی نیز تاثیرگذار بود. انگیزه نفتی‌ها بعد از اخراج مدافع خود بیشتر بود و بالاخره موفق شدند تک گل دریافتی را جبران کنند تا بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم دو تیم تلاش‌های زیادی را برای تغییر نتیجه تساوی انجام دادند. ضد حمله در دستور کار دو تیم قرار گرفته و البته گل‌محمدی با تغییراتی که در تیمش ایجاد کرد به دنبال برتری بود که البته به این مهم نیز دست یافت تا ۳ امتیاز شیرین را از تبریز دست کند. بازی تا دقیقه ۸۸ با تساوی یک بر یک دو تیم در جریان بود که البته در این دقیقه ابوالفضل قربانی موفق شد دروازه محسن فروزان را باز کند تا گلی ۳ امتیازی را برای نفت به ثمر برساند.

نفت که در این فصل نیز تیمی موفق در نتیجه‌گیری بوده بعد از تساوی ارزشمند هفته گذشته مقابل استقلال، این هفته نیز تیمی منسجم و رو به پیشرفت نشان داد و جایگاه این تیم در جدول رده بندی نیز خود موید این مساله است. حالا شاگردان گل‌محمدی به جایگاه دوم جدول رده‌بندی تکیه زده‌اند تا نشان دهند از چه کیفیت تیمی خوبی بهره‌ می‌برند.

با این نتیجه گسترش فولاد تبریز با همان۱۶ امتیاز و یک پله سقوط در مکان دهم قرار گرفت و نفت تهران نیز ۲۵ امتیازی شد تا با صعودی ۳ پله‌ای به طور موقت به رده دوم جدول صعود کند.

ترکیب گسترش‌فولاد:محسن فروزان، رسول علیزاده(رسول پیرزاده)، میثم نقی‌زاده، سامان نریمان‌جهان، سید ایمان موسوی، بهنام دادشوند، محمود خمیسی، امید نظامی‌پور(سعید مهدی‌پور)، علیرضا نقی‌زاده(مرتضی محفوظی)، مهرداد بایرامی، خالد شفیعی

ترکیب نفت تهران:علیرضا بیرانوند، بهمن کامل(اخراج)، احمد ال‌نعمه، وحید امیری، وریا غفوری، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پور علی گنجی، رسول نوید کیا، حسین ابراهیمی(محمد امین حاج‌محمدی)، محمد نزهتی، مهرداد اولادی

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز