خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهند دست آدم‌های اصلی رو شود؛

هاشمی‌نسب: فساد فوتبال ما فراتر از ۴ تا دلال است / خلاف‌کارها اعدام شوند!

هاشمی‌نسب: فساد فوتبال ما فراتر از ۴ تا دلال است / خلاف‌کارها اعدام شوند!
کد خبر : ۱۱۴۵۵۲

تا الآن بین تیم‌ها فرق می‌گذاشتند و ضعیف کشی می‌کردند چون استقلال و پرسپولیس توی دید بودند و مدیرانش سیاسی‌تر بودند با لطافت بیشتری با آنها برخورد می‌شد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال گفت: در مورد رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت علی دایی و کسر امتیاز از پرسپولیس باید بگویم اگر واقعا کمیته انضباطی همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند، خوب است.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کمیته انضباطی از پرسپولیس امتیاز کسر کرده و علی دایی را هم ۲ جلسه محروم کرده، اگر واقعا کمیته انضباطی همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند، کار دست و خیلی خوبی است. آقایان تبعیض قائل نشوند و رابطه‌ها کاری نکنند. بحثمن پرسپولیس نیست و اگر استقلال هم بود، همین حرف‌ها را می‌زدم. متأسفانه تا الآن بین تیم‌ها فرق می‌گذاشتند و ضعیف کشی می‌کردند چون استقلال و پرسپولیس توی دید بودند و مدیرانش سیاسی‌تر بودند با لطافت بیشتری با آنها برخورد می‌شد.

وی افزود: اگر قرار باشد همه تیم‌ها را با یک چشم نگاه کنند، کار خوبی انجام داده‌اند. انشاء الله این مسئله برای همه تیم ها وجود داشته باشد و فلان آقا از فلان جا تماس نگیرد تا مسئله ماست مالی شود مثل اتفاقات زیادی که در فوتبال ما افتاد و همه فهمیدند اما هیچ برخوردی با آنها نشد. امیدوارم یک روزی برسد که کسی خارج از فوتبال با مدیران این رشته تماس نگیرد تا همه چیز ماست‌مالی شود اما چنین روزی نمی‌رسد و دوباره زنگ‌ها زده می‌شود و تماس‌ها گرفته می‌شود و این برخوردها تداوم نخواهد داشت.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد وجود فساد در فوتبال ایران گفت: فساد در فوتبال ماکم نیست و این فساد به ۴ تا خبرنگار و دلال ربطی ندارد. این بنده خداها کاری نکرده‌اند. مشکلات فوتبال ما ریشه‌ای است و اگر به آن بپردازیم، یک جایی می‌گویند که دیگر ادامه ندهیم و قطع کنید چون نمی‌خواهند دست آدم‌های اصلی رو شود. فساد فوتبال ما فراتر از ۴ تا دلال است و اگر مربوط به ۴ تا خبرنگار و دلال بود، کار به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نمی‌رسید، پس حالا که کار به اینجا رسیده یعنی مشکل جای دیگری است، نه اینکه ۴ تا بدبخت و بیچاره را قربانی کنند و ضعیف‌کشی شود. نمی‌گویم آن ۴ تا خبرنگار و دلال مقصر نیستند اما با اصل کاری‌ها کسی کاری ندارد و آنها کار خودشان را انجام می‌دهند چون اگر کمی احساس خطر کنند، با یک تلفن همه چیز جمع می‌شود و اتفاقی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پایان گفت: همه می‌گویند فوتبال ما کثیف است و خودشان پاک هستند اما نمی‌دانم چرا این آدم‌های پاک برای بودن در این فوتبال کثیف سر ودست می‌شکنند. اگر رابطه و رفاقت با فلان مدیر باشگاه نباشد که این آدم‌ها جایی در فوتبال ندارند. اگر کسی خلاف کرده، چرا با یک تلفن کارش درست می‌شود و می‌گویند در لیگ برتر نمی‌تواند کار کند، اما اجازه کار در لیگ یک را دارد. کسی که خلاف کرده باید کاملا محروم شود و اصلا اعدامش کنند نه اینکه طرف در لیگ برتر کار نکند و او را به لیگ یک بفرستند. چرا با یک تلفن آدم های خلاف کار به فوتبال ما برمی گردند و کارشان را ادامه می‌دهند؟

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز