خبرگزاری کار ایران

نیروی زمینی را با نتیجه ای خوب می بریم؛

مهرآزما: همه تیم ها مقابل پدیده انگیزه دارند

مهرآزما: همه تیم ها مقابل پدیده انگیزه دارند
کد خبر : ۱۰۸۴۸۴

به دلیل شرایط خاصی که پدیده دارد و بازیکنانی که داریم، همه تیم ها جلوی ما انگیزه خاصی دارند و با توان بالایی بازی می کنند.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: نساجی مقابل ما مستحق برد نبود چون کل بازی دست تیم ما بود.

محمدحسین مهرآزما در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: بازی ما و نساجی کاملا یک طرفه بود و برخلاف جریان بازی حریف یک ضربه کاشته به دست آورد و گل زد اما کل بازی دست ما بود و فرصت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. به نظر من نساجی اصلا مستحق برد نبود. به هر حال به دلیل شرایط خاصی که پدیده دارد و بازیکنانی که داریم، همه تیم ها جلوی ما انگیزه خاصی دارند و با توان بالایی بازی می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر توقع خاصی از تیم ما می رود و این بازیکنان آمده اند در پدیده نتیجه بگیرند. توقع از بازیکنان ما خیلی بالا است اما رفته رفته شرایط بهتر می شود چون بازیکنان بزرگی داریم که می توانند در طول فصل نتایج خوبی کسب کنند.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: این هفته میزبان نیروی زمینی هستیم. هنوز اول فصل است و تیم ها شناخت خاصی از هم ندارند. فکر می کنم مقابل نیروی زمینی بازی سختی داریم چون آنها بازی اول خود را برده اند و با روحیه ای بالا به مشهد می آیند. ما فقط برای برد به زمین می رویم تا اولین ۳ امتیاز را بگیریم. تلاش می کنیم تا اولین برد را با یک نتیجه خوب کسب کنیم و به همین دلیل با تمام توان مقابل نیروی زمینی به میدان خواهیم رفت.

مهرآزما در پایان گفت: امیدوارم هواداران برای حمایت از پدیده به استادیوم بیایند. ما هنوز در مشهد بازی نکرده ایم اما مردم مشهد از وجود پدیده خوشحال هستند و امیدوارم مقابل نیروی زمینی به استادیوم بیایند و از پدیده حمایت کنند. حضور مردم در زمین خیلی مهم است و از حمایت آنها انرژی مضاعف می گیریم تا بهتر کار کنیم و نتیجه بگیریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز