خبرگزاری کار ایران

کرونا، دورکاری و ارائۀ خدمات پایدار به مشترکان در اینستالایو مدیرعامل ایرانسل

کرونا، دورکاری و ارائۀ خدمات پایدار به مشترکان در اینستالایو مدیرعامل ایرانسل
کد خبر : ۹۰۰۶۰۷

مدیرعامل ایرانسل در یک گفت‌وگوی زندۀ اینستاگرامی، ضمن آرزوی بهبود شرایط کشور و رهایی از ویروس منحوس کرونا و تشکر از جانفشانی پزشکان، پرستان و کادر درمان، کارکنان زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را بخش دیگری نامید که مانند کادر درمان، با از خودگذشتگی تلاش می‌کنند زیرساخت ارتباطی را پایدار نگهدارند و در زمان در خانه ماندن مردم، نیازهای روزمره آنان از راه دور تأمین شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیژن عباسی آرند، در گفت‌وگوی زنده با مخاطبانش از طریق حساب رسمی خود در اینستاگرام که از ساعت 21 پنجشنبه شب 28 فروردین 1399 آغاز شد، با بیان اینکه «ایرانسل اولین شرکتی بود که توانست شرایط کرونایی را به درستی تحلیل کند و زمینۀ عملکرد پرسنل را به صورتی تدارک ببیند که کمترین آسیب و خطر متوجه آنان باشد و با دورکاری، هم عملکرد و کسب‌وکار شرکت ادامه پیدا کند و هم همکاران در فضای آرامتری به فعالیت بپردازند»، از ارائۀ تجربۀ ایرانسل به گروه MTN و استفاده از این تجربه در سایر کشورهایی که گروه مخابراتی MTN در آنها فعال است خبر داد.

عباسی آرند همچنین با اشاره به همکاری با مجلس شورای اسلامی برای برگزاری جلسات آنلاین، این موضوع را از جمله تجربه‌های ارزندۀ شرایط کرونایی برشمرد و از برگزاری نشست‌هایی با قوۀ قضائیه برای برگزاری جلسات دادگاه‌ها به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانسی بر بستر زیرساخت ایرانسل خبر داد.

پاسخگویی به بیش از 2.3 میلیون تماس مشترکان

عباسی آرند با اشاره به پروژۀ «تحول دیجیتال» در ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران، وجود زیرساخت‌های بی‌نظیر دیجیتال را از جمله مهمترین عواملی نامید که امکان انجام کار از راه دور را به سرعت برای کارکنان ایرانسل فراهم کرد.

وی ضمن سپاس از پاسخ خوب کارکنان ایرانسل به اعتماد مدیریت به آنان در اتخاذ تصمیم دورکاری، به تلاش کارکنان بخش ارتباط با مشتریان اشاره کرد و با بیان اینکه ارائۀ بستۀ 100 گیگابایتی اینترنت ثابت در ایام نوروز، موجب افزایش تماس مشترکان با ایرانسل شد، از پاسخگویی به مجموع بیش از 2میلیون و 300 هزار تماس در این ایام خبر داد.

مدیرعامل ایرانسل با مناسب دانستن وضعیت شاخص‌های کلیدی عملکرد این شرکت، بخش پروژه و نصب سایت‌های جدید را موردی دانست که به دلیل شرایط کشور دچار محدودیت بوده است ولی با وجود این، تلاش شده تا با اخذ مجوزهای لازم، از توقف کار و خدمت به مردم ممانعت شود.

تیم نگهداری شبکه در خط مقدم بود

مدیرعامل ایرانسل تیم نگهداری شبکه و پیمانکاران را در خط مقدم جبهۀ فعالیت 24 ساعته در شرایط کرونایی مخصوصا برخی مناطق که با حوادثی مانند سیل نیز درگیر هستند، دانست و با اشاره به درگذشت مرحوم «یاسر سرآبادانی»، از پیمانکاران ایرانسل که بر اثر بیماری کرونا در قم درگذشت، به خانوادۀ وی تسلیت گفت و برای وی آرزوی اجر و پاداش الهی کرد.

وی همچنین با اشاره به پیک ترافیک بی‌سابقه در شبکۀ اینترنت کشور و مصرف بالای دیتا به‌خصوص در ایام نوروز گفت: «با وجود محدودیت جدی در فضای فرکانسی، با تلاش و مدیریت مناسب تیم شبکۀ ایرانسل و با به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود، از پیک مصرف نوروز با موفقیت عبور کردیم. هر چند در برخی موارد احتمالی، تجربۀ مشتری به ناچار کمی دچار افت می‌شد.»

عباسی آرند با اشاره به اقدامات ایرانسل در حوزۀ مسؤولیت اجتماعی، از جمله ارائۀ مکالمه رایگان و سرشمارۀ 4030، ارائۀ ظرفیت پیامکی در اختیار وزارت بهداشت، کمک در حد توان به برخی بیمارستان‌ها که نیازمندی جدی‌تری داشتند و… از  اجرای برخی برنامه‌های دیگر در این زمینه در آینده خبر داد.

وی همچنین از تلاش برای راه‌اندازی مرکز آموزش ایرانسل در کارخانۀ نوآوری در اردیبهشت ماه و نیز گسترش مرکز توسعۀ شغلی ایرانسل با همکاری با دانشگاه‌های معتبر و جذب فارغ‌التحصیلان نخبه خبر داد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین خطاب به کارکنان ایرانسل، از اتخاذ تصمیم‌های جدید در رابطه با مزایای شغلی، مانند پرداخت اضافه‌کاری کارکنان در ایام دورکاری، تسهیلات کارت اعتباری، وام بانکی با سود کم، مسکن کارکنان، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، افزایش حقوق کارکنان متناسب با امتیاز عملکرد و فراتر از افزایش حقوق قانونی و… خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز