خبرگزاری کار ایران

اسباب کشی راحت و بی دردسر را با پالسین تجربه کنید

اسباب کشی راحت و بی دردسر را با پالسین تجربه کنید
کد خبر : ۸۴۹۴۱۲

همانطور که می‌دانید اسباب کشی و نقل مکان به خانه جدید، فرآیند و کاری بسیار سخت و پیچیده است. بسیاری از وسایل و لوازم وجود دارند که نیاز به بسته بندی و برچسب گذاری مناسب دارند. در بیشتر خانه‌ها وسایل ظریف و شکننده بسیاری است که باید با دقت و ظرافت خاصی بسته بندی شوند. همچنین وسایل بزرگی نیز وجود دارند مانند یخچال و فریزر، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، مبلمان و ... که علاوه بر قدرت بدنی باید در زمینه جابجایی آن‌ها تخصص داشت.

در دنیای دیجیتال امروز، سریعترین راه برای بدست آوردن خدماتی چون اسباب کشی استفاده از خدمات آنلاین است. در حقیقت سامانه‌های خدمات آنلاین و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن‌های همراه هوشمند برای انجام انواع خدمات به همین منظور طراحی و ایجاد شده اند و می‌توانند به خانواده‌ها کمک بسیاری کنند.

مزیت اپلیکیشن و وب سایت پالسین در ثبت درخواست اسباب کشی و باربری این است که کاربران می‌توانند درخواست خدمات اسباب کشی منزل را از طریق برنامه به طور مستقیم انجام دهند و تنها کاری که باید انجام شود این است که آدرس، تاریخ و زمان را مشخص کنند. به این ترتیب شما تعیین می‌کنید که تکنسین‌های ما در چه زمانی و در چه مکانی برای انجام خدمات مورد نیاز، به شما مراجعه کنند و کار مورد نظر شما را انجام دهند. همینطور می‌توانید با ارسال عکس‌هایی از وسایل خود و ثبت جزئیات مربوط به اسباب و وسایل منزل، تمام اطلاعات را در اختیار متخصصین پالسین قرار داده و این امکان را فراهم کنید تا متخصصین باربری با اطمینان و سرعت بیشتری خدمت مورد نیاز شما را انجام دهند.

تفاوت اپلیکیشن پالسین با سایر برنامه ها در سادگی و کاربردی بودن آن است. شما ابتدا در برنامه ثبت نام کرده و بعد از انتخاب خدمات اسباب کشی می‌بایست با پاسخ به پرسش‌هایی چون نوع ماشین،‌ انتخاب وسایل خاص، تعیین تعداد کارگران، تعیین تعداد طبقات در مبدأ و مقصد و در آخر با مشخص کردن تاریخ، زمان و آدرس، ثبت درخواست خود را نهایی کنید. بعد از نهایی شدن درخواستتان مابقی کارها را به تیم پیشتیبانی و تیم فنی پالسین بسپارید و از یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر لذت ببرید.

استفاده از سرویس اسباب کشی و باربری پالسین چه سودی دارد؟

  • راحتی و سرعت در ثبت درخواست: فناوری ما جابجایی وسایل شما را از همیشه راحت تر می کند. در کمتر از یک دقیقه می توانید درخواست خود را ثبت کنید.
  • قیمت گذاری مقرون به صرفه: در سامانه پالسین شما می‌توانید با مقایسه قیمت پیشنهادی شرکت‌های باربری با یکدیگر، خدمات بهتر و ارزان تری را پیدا کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.
  • زمانبندی انعطاف پذیر: شما تاریخ و زمان را برای انجام اسباب کشی خود تعیین کنید این باعث می‌شود یک برنامه‌ریزی صحیح و یک اسباب کشی بدون دردسر را داشته باشید. حتی به هنگام بروز مشکل می‌توانید با متخصص هماهنگ کرده و تاریخ انجام را به روز دیگری موکول نمایید.
  • خدمات با کیفیت بالا: کارکنان شرکت‌های باربری همکار پالسین، افرادی متخصص و با تجربه در زمینه اسباب کشی هستند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که اسباب کشی شما در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت و بدون آسیب دیدن به وسایل شما انجام خواهد شد.
  • پشتیبانی قوی: تمام خدمات انجام شده توسط کارکنان ما از طریق تیم پشتیبانی بررسی می‌شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی پالسین تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی پالسین، حل مشکلات شما را وظیفه خود می‌داند.

در کل می‌توان گفت استفاده از سرویس اسباب کشی پالسین باعث می‌شود تا وقت شما برای یافتن شرکت باربری مورد اعتماد و کاربلد تلف نشود. همچنین هزینه‌های اسباب کشی و جابجایی وسایلتان کاهش یابد و در صورت بروز هرگونه مشکلی، تیم پشتیبانی پالسین کمک حال شما خواهد بود.

قیمت و هزینه سرویس اسباب کشی پالسین چگونه محاسبه می‌شود؟

در سامانه پالسین، قیمت دهی به مشتری توسط شرکت‌هایی که دارای قرارداد همکاری با پالسین هستند، انجام می‌شود. شرکت‌های باربری (اتو بارها) بر اساس نرخ نامه اتحادیه باربری قیمت پیشنهادی خود را به کاربر اعلام می‌کنند. شرکت پالسین بر نحوه انجام کار و نرخ دهی شرکت‌های همکار نظارت دارد. کاربران می‌توانند از میان پیشنهادهای دریافتی مقبول‌ترین پیشنهاد را انتخاب کنند. برای اطلاع بیشتر شما عزیزان در ادامه، پارامترهای اصلی تعیین قیمت سرویس باربری و اسباب کشی را بیان می‌کنیم.

تعداد و نوع کالاهای خانگی: حجم و اندازه، نوع و تعداد وسایل شما در قیمت اسباب کشی بسیار مهم است. یخچال فریزر ساید بای ساید، بوفه‌های بزرگ شیشه‌ای، تختخواب، وسایل ورزشی مانند تردمیل، پیانو و ... از عواملی هستند که درافزایش قیمت تأثیر گذارند.

فاصله و مسافت: عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت فاصله خانه فعلی یا مبدأ بار تا خانه جدید یا مقصد است. مسلماً با افزایش فاصله هزینه نیز افزایش می‌یابد. همچنین فاصله مکان بارگیر یا مکان تخلیه بار با وسیله حمل بار (ماشین باربری) در دستمزد کارگران نیز تأثیر گذار است.

بسته‌بندی وسایل: چنانچه در درخواست خود گزینه نیاز به بسته‌بندی را انتخاب نموده باشید، هزینه بسته بندی به فاکتور شما اضافه خواهد شد. تعداد وسایلی که نیاز به کارتن برای بسته بندی داشته باشند در هزینه تأثیرگذار است. در کل بسته بندی وسایل هم بر روی زمان اسباب کشی و هم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

نیروی انسانی (کارگر) مورد نیاز: کسانی هستند که کالاهای شما را را بسته بندی و جابجا می‌کنند و تأثیر زیادی در سرعت و دقت اسباب کشی شما دارند. کارگران متخصص اسباب کشی تضمینی بر سلامت کالاهی خانگی شما در اسباب کشی هستند. تعداد کارگران و میزان بار شما بر قیمت باربری تأثیر گذار است.

هزینه بیمه وسایل: اگر مقصد شما شهر دیگری است و اسباب کشی شما بین شهری محسوب می‌شود، بار خود را بیمه کنید. بیمه کردن وسایل اختیاری است اما به کلیه مشتریان پیشنهاد می‌گردد که بار خود را بیمه کنند. چرا که اگر بار و اثاثیه دچار خسارت شوند، بیمه می‌تواند خسارت‌ها را جبران کند. بنابراین توصیه می‌گردد از بیمه باربری بین شهری استفاده نمایند.

اسباب کشی راحت و بی دردسر را با پالسین تجربه کنید

نوع خودرو: بسته به حجم و تعداد وسایل، نوع خودروی درخواستی شما برای اسباب کشی ممکن است تغییر کند. ما تمام سعی خود را می کنیم که تمام وسایل شما را در یک ماشین قرار داده و در هزینه‌های شما صرفه جویی کنیم. بر اساس تعداد وسایلی که دارید می‌توانید وانت، مینی کامیون (کامیونت) یا کامیون (خاور) درخواست کنید.

پالسین علاوه بر اسباب کشی و باربری، خدمات کاربردی دیگری نیز ارائه می‌دهد. خدماتی چون نظافت منزل، نظافت محل کار، برگزاری و پذیرایی مراسم، خدمات حرفه‌ای شستشوی فرش، موکت و مبلمان، تعمیرات و تأسیسات، کارواش و بسیاری دیگر از انواع خدمات که شما می‌توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پالسین از آن‌ها استفاده بفرمایید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز