ایرانسل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش و خدمات پساز فروش را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و «افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیادهسازی شد و پس از بررسیهای انجام شده ایرانسل توانست گواهینامه این استاندارد را با تاییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) دریافت کند.
پیش از این، ایرانسل پس از انجام ممیزی ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شده بود.
ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه 97 گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه دادههای نوین، دریافت کرده است.
همینطور در اسفند ماه 96 نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود. این تندیس که برای دریافت آن بیش از ۸۰۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، براساس مفاد آییننامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.