خبرگزاری کار ایران

«اسنپ‌فود» نام جدید زودفود

«اسنپ‌فود» نام جدید زودفود
کد خبر : ۵۲۵۴۰۱

مدیر مجموعه اسنپ‌فود اعلام کرد: تیم زودفود تغییری نکرده و تنها نام اسنپ‌فود برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، برخی از کاربران اینترنتی فکر می‌کنند استارتاپ موفق زودفود از بین رفته یا در اسنپ ادغام شده است. این درحالی است که تنها تغییر بوجود آمده عوض شدن نام این مجموعه است؛ مجموعه‌ای که هم اکنون با بیش از هزار و پانصد رستوران در حال ارتباط است و برای مردم شهرهای مختلف کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

مهراد عبدالرزاق مدیر مجموعه اسنپ‌فود در مورد فعالیت‌های این شرکت گفت: هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ رستوران و فست فود در سامانه اسنپ‌فود مشغول به ارائه خدمت به بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی هستند که این خدمات در علاوه بر تهران، اصفهان، شیراز، کرج، تبریز و مشهد در دیگر شهرها که اکثرا مراکز استان هستند نیز ارائه می‌شود. ما به دنبال یک پوشش سراسری و با کیفت در شهرهای مختلف کشور هستیم تا بتوانیم کاربران خود را راضی نگه داشته و بر تعداد آنها بیافزاییم.

وی در مورد جایگاه اسنپ‌فود افزود:‌ در حال حاضر اسنپ‌فود یا همان زودفود سابق در میان ۵ کسب و کار اینترنتی موفق در کشور از نظر تعداد تراکنش‌ها شناخته می‌شود که این خود یک موفقیت برای مجموعه اسنپ‌فود بوده و یکی از مزیت‌هایی است که کاربران می‌توانند برای اعتماد به مجموعه روی آن حساب باز کنند. البته ما به این رتبه قانع نیستیم و قصد داریم در دو سال آینده، اسنپ‌فود به عنوان یکی از دو کسب و کار اینترنتی موفق در ایران شناخته شود. دست‌یابی به این هدف در مجموعه دانش بنیان اسنپ‌فود دور از دسترس نیست. ما با ارائه‌ خدمات باکیفیت طبق نظرات مشتریان هدف مذکور را محقق کنیم.

مدیر مجموعه اسنپ‌فود در ادامه یادآور شد: سابقه‌ ۸ ساله، حضور بیش از ۱۵۰۰ رستوران و فست‌فود، حضور انحصاری برخی برندهای غذایی، کد اشتراک یکنواخت برای تمام رستوران‌ها، پرداخت آنلاین و بدون دردسر، اظهار نظر در مورد کیفیت غذا و کیفیت ارسال، سفارش از طریق وب یا اپلیکیشن و حضور در شهرهای مختلف را از مزیت‌های اسنپ‌فود برای کاربران است.

وی همچنین توضیح داد:‌ تیم اسنپ‌فود که از سال ۸۸ با نام زودفود کارش را آغاز کرد، امروز به ۱۷۲ نفر نیروی انسانی رسیده است در حالی که در ابتدای کار تنها ۶ نفر این سامانه را راه‌اندازی کرده و این کسب و کار را در مسیر رشد نگه‌داشتند. پس اسنپ‌فود یک سامانه تازه‌کار به همراه یک محصول تازه کار نیست و می‌تواند با استفاده از تجربه خود و نظرات کاربران متعددش، روند خدمات‌رسانی باکیفیت به مردم را همچون گذشته بهبود بخشد.

عبدالرزاق در مورد شبهات به وجود آمده در دو هفته اخیر تاکید کرد: با توافقاتی که میان دو مجموعه اسنپ و زودفود انجام شد، زین پس زودفود با تغییر نام خود به اسنپ‌فود به مشترکان خدمت‌رسانی خواهد کرد بدون اینکه تغییری در روند کاری این شرکت بیافتد. در اصل اسنپ‌فود محصولی است که از اپلیکیشن اسنپ جدا بوده و یکی از زیربرندهای آن به حساب می‌آید. بیشتر رستوران‌ها سیستم تحویل یا همان دلیوری مخصوص خود را دارند. اما زودفود پیشتر سامانه زودفود اکسپرس را برای استفاده رستوران‌ها و فست فودها فراهم کرد تا بتوانند از این سامانه نیز برای دلیوری خود استفاده کنند. پس از اضافه شدن قابلیت اسنپ‌باکس، زودفود اکسپرس و اسنپ‌باکس همکاری‌های بسیاری داشتند. در اسنپ‌فود نیز این همکاری ادامه خواهد یافت.

وی در مورد ایده‌گیری از قابلیت اوبرایتس در اپلیکیشن اوبر برای راه‌اندازی اسنپ‌فود بیان کرد: ما هیچ برداشت یا کپی برداری از اوبرایتس برای راه‌اندازی اسنپ‌فود نداشته‌ایم، چون سیستم دلیوری در کشورهای زیر نظر اوبر با ایران کاملا متفاوت است و طرح اوبرایتس در ایران نمی‌تواند کارا و موفق باشد. ما از برخی نمونه‌های خارجی که در کشورهای دیگر استفاده شده، ایده گرفته‌ایم اما این به معنای کپی‌برداری نبوده و شرایط هر کشور با کشور دیگر متفاوت بوده و رفتار کاربران اینترنتی نیز فرق دارد.

به گفته‌ مدیر مجموعه اسنپ‌فود، هیچ تغییری در بدنه و ساختار مجموعه زودفود سابق یا اسنپ‌فود کنونی رخ نخواهد داد. زودفود در حدود دو سال پیش به گروه اقتصادی اینترنت ایران پیوست. در آن زمان بامیلیو، اسنپ، موزاندو، پین تا پین، اسکانو و بدوفود در این گروه اقتصادی حضور داشتند که پس از حضور زودفود، بدوفود در این مجموعه ادغام شد. اما تغییر نام کنونی ما هیچ ادغام ساختاری را در بر ندارد.

وی در پاسخ این پرسش که «دلیل اینکه نام زودفود به اسنپ‌فود تغییر کرده‌، چیست؟»، تاکید کرد:‌ در حقیقت این تغییر نام به خاطر سیاست‌گذاری‌های مجموعه بود. چون اسنپ هم اکنون محبوب‌ترین اپلیکیشن در شهر تهران است، تصمیم بر این شد که از نام اسنپ در دیگر محصولات هلدینگ استفاده شود و زودفود اولین گزینه برای استفاده از نام اسنپ بود. قرار نیست ما با این تغییر سفارش غذا را به اپلیکیشن اسنپ بیاوریم. تنها در ادامه کار و با برطرف شدن مشکلات نرم افزاری، تمام حساب‌های کاربری اسنپ و اسنپ‌فود یکی شده و کیف پولشان نیز یکسان خواهد شد.

عبدالرزاق وجود نظرات کاربران را یکی از ویژگی‌های شاخص اسنپ‌فود دانست و گفت:‌ ما سیستم نظردهی دقیقی داریم که در آن ۱۵ نفر به صورت تمام وقت روی نظردهی مردم برای هر سفارش و هر رستوران کار می‌کنند. ما بر اساس این نظرات برنامه‌های توسعه خود را طراحی می‌کنیم. وجود این نظرات جای اشتباه از رستوران‌ها را می‌گیرد و روز به روز خدمات زودفود را به سمت کیفیت بیش از پیش می‌برد.  فضای مجازی عامل شفاف‌سازی است و ما نیز در این راه گام برداشته‌ایم. شاید افرادی در جامعه ما از این شفاف سازی و نظرات کاربران استقبال نکنند و به همین دلیل شایعاتی را برای اسنپ‌فود درست کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز