رشد سریع نرمافزار ارتباط با مشتریان آی نوتی در بین کسب و کارهای کوچک
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آی نوتی در کمتر از 5 ماه از زمان راهاندازی خود توانسته است به بیش از 10 هزار کسب و کار کوچک خدمات خود را ارائه دهد و تعداد کاربران آن از مرز 65 هزار کاربر گذشته است.
به گزارش ایلنا از روابط عمومی نرمافزار آنلاین ای نوتی (iNoti)، این سامانه یک نرمافراز مدیریت ارتباط با مشتریان یا یکCRM آنلاین است که کسب و کارهای کوچک میتوانند توسط آن از طریق پیامک، ارتباط مداوم و موثری با مخاطبان خود ایجاد کنند. در واقع این نرم افزار آنلاین قادر است برای هر کسبوکاری یک باشگاه مشتریان ایجاد کرده و یا مخاطبان با ارسال کد و یا نام آن کسب وکار به سامانه پیامکی، از آخرین رویدادها، اخبار و محصولات آن کسب و کار مطلع شوند.
سید ادیب حافظی گل، مشاور ارشد این سامانه در زمینه مزایای آن برای کسب و کارها گفت: «تمام برندهای معتبر دنیا با همین روش کم هزینه و ساده، ارتباط با مشتریان خود را تداوم داده و میزان رضایت از خدمات خود را بالا بردهاند، چون هزینه جذب یک مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی است. به این ترتیب، امروزه در هر فروشگاهی که خرید انجام دهید، دریافت اطلاعات شما همچون شماره تماس، از اقدامات ضروری آنها به شمار میرود. به این ترتیب برندها میتوانند ارتباط خود با مشتریان را از ارسال پیام تبریک تولد و ازدواج گرفته تا ارسال لیست محصولات جدید و حراجها را با سرعت و هدفمندی بالایی انجام دهند.»
آی نوتی در بهمن ماه سال 1395 به صورت رسمی رونمایی شد و امروز در کمتر از 5 از رونمایی آن، به موفقیتهای بزرگی دست یافته است. این سامانه توانسته به بیش از 10 هزار کسب و کار، خدمات ارتباط با مشتری ارائه دهد و تعداد کاربران آن از مرز 65 هزار کاربر گذشته است. همچنین از طریق این سامانه تا به حال نزدیک به 50 میلیون پیامک هدفمند به مخاطبان کسب و کارها ارسال شده است که این پیامکها بر خلاف روش سنتی ارسال بدون هدف پیامهای تبلیغاتی، با اجازه و درخواست کاربران دریافت کننده، ارسال شدهاند.
حافظی گل در مورد دلایل این رشد افزود: «ما با بررسی صدها نمونه داخلی و خارجی نرم افزارهای CRM، به دنبال مدلی بودیم که در فضای کسب و کار بومی ایران، بتواند نیازهای کسب و کارهای کوچک را برآورده کند. به همین دلیل سادگی، سرعت و قیمت مناسب را هدف قرار دادیم و بسیاری از امکانات پیچیده و بدون استفاده را حذف کردیم که این موارد باعث استقبال بسیاری از کسب و کارها گردید. از طرفی با راهاندازی بخش بازاریابی خود توانستیم به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشیم که این امر توانست در کنار رشد سریع آی نوتی، درآمدزایی خوبی برای همکاران این شرکت در بخش فروش ایجاد کند.»
این کارشناس صنعت نرم افزار در زمینه برنامه های آینده آی نوتی برای تنوع بخشی محصولات خود گفت: «ما در آی نوتی به دنبال فراهم کردن یک سبد کامل از محصولات مورد نیاز کسب و کارها و کاربران خود هستیم و بنابراین مجتمعسازی و افزودن محصولات و خدمات متنوع در دستور کار ما قرار دارد. به همین دلیل سامانه پرداخت قبوض، سامانه گردشگری آی تراول (iTravel) و بسیاری امکانات دیگر را در داخل داشبورد خود افزودهایم که بهزودی امکانات دیگری چون خرید و تمدید بیمه و محصولات دیگر به آن افزوده می شود.»
علاقهمندان برای استفاده از این سامانه میتوانند به سایت آی نوتی (iNoti) به آدرسhttps://inoti.ir مراجعه کنند.