DMC؛ مجری انحصاری تبلیغات دیجیکالا
در آبان ماه سال 1395 دیجیکالا بهعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور با سرمایهگذاری روی DMC همکاری با این شرکت را به عنوان کانون رسانههای دیجیتال آغاز کرد.
دیجیکالا بهعنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه با بیش از یک میلیون بازدیدکننده در روز، از طیف گستردهای از مخاطبان برخوردار است و این آمار خیرهکننده دیجیکالا را در میان سه وبسایت پربازدید ایران قرار داده. تمام این موارد در کنار هم باعث شده تا دیجیکالا از پتانسیل کافی برای ورود به دنیای تبلیغات آنلاین برخوردار باشد و با ارایهی خدماتی فراتر از یک فروشگاه آنلاین، امروزه بهعنوان بستری مناسب برای معرفی برندها و محصولات آنها شناخته شود.
با آغاز همکاری میان این دو مجموعه، تمامی تبلیغات در رسانههای فروشگاه اینترنتی دیجیکالا شامل بنرهای وبسایت و اپلیکیشن دیجیکالا، دیجیکالا مگ، دیجیکالا T.V ، هفتهنامه چاپی دیجیکالا، شبکههای اجتماعی شامل اینستاگرام و تلگرام دیجیکالا و خبرنامهها، تنها از طریق DMC امکانپذیر است.
مجموعه DMC با در اختیار داشتن تیمی مسلط به دانش بازاریابی، ابزارهای تبلیغاتی موثر، دسترسی به برترین بسترهای دیجیتال ایران و استراتژیهای خلاق، تمامی امکانات لازم برای بهرهمندی مشتریان خود از بهینهترین برنامهریزی و برخورداری از رسانههای هوشمند دیجیتال را فراهم میکند. همچنین با دسترسی به پلتفرمهای متنوع تبلیغات آنلاین، مجموعه DMC توانایی ارائه مشاوره، طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی جذاب و موثر را با بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان فراهم میکند. در نهایت دسترسی DMC به بیش از 35 میلیون کاربر اینترنتی ایرانی، فرصتهای منحصربهفردی را پیش روی مشتریان این مجموعه قرار داده است.
با آغاز همکاری مشترک میان دیجیکالا و DMC، مشتریان هر دو مجموعه میتوانند کمپینهای تبلیغاتی آنلاین خودشان را با روشهای نوین، منطبق با فنآوریهای روز دنیا و با اطمینان از دسترسی گسترده و هدفمند به مخاطبان مورد نظرشان، طراحی و اجرا کنند.
دیجیکالا نیز مثل همیشه با چشمانداز خلق بهترین تجربه کاربری برای کاربرانش، بدون استفاده از شیوههای غیراصولی و آزاردهنده در تبلیغات، تنها پذیرای تبلیغات برندهایی خواهد بود که با جامعه کاربری مخاطبان دیجیکالا سازگار باشند و کالاهای خود را برای عرضه در سایت دیجیکالا ارائه کردهباشند.
در واقع این روش تبلیغاتی یک نتیجه برد برد برای برندهای تبلیغدهنده و کاربران را در برخواهد داشت که در آن بدون آسیب رساندن به تجربه کاربری، محصولات برندها در نقطه تصمیم خرید، در معرض آگاهی، انتخاب و خرید کاربران قرار خواهدگرفت.