درگاه ایرانکیش جزو درگاههای پرداخت سه شرکت برتر صنعت خودروسازی
استفاده از درگاه اینترنتی ایرانکیش توسط شرکت های خودروساز رشد چشمگیری داشته است و سهم عمده ای از فروش این شرکت ها از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ایرانکیش انجام میشود که میتوان از این میان به ایران خودرو، سایپا و بهمن موتور اشاره کرد.
سید متین نوبختی، رئیس اداره پشتیبانی و نگهداشت درگاه پرداخت ایرانکیش با اعلام این خبر افزود: در یکسال و نیم گذشته اقدامات بسیار مفیدی در حوزه فناوری اطلاعات داشتیم، با توجه به تجربه شخصی به عنوان یک کاربر درگاه های اینترنتی، کمترین زمان پاسخ در تراکنش های اینترنتی متعلق به درگاه ایرانکیش است. از لحاظ تغییراتی که روی UI درگاه اتفاق افتاده است می توانیم به جرات بگوییم جزو سه UI برتر صنعت هستیم و این مساله در تجربه کاربری مشتری بسیار مفید است.
متین نوبختی گفت: از لحاظ زیرساخت سوییچ و شبکه و اقداماتی که در واحد فناوری اطلاعات رخ میدهد دستاوردهای بزرگی داریم و مهمتر ازهمه این که دوستان فنی، همراه با بخش کسب و کار در کنار مشتری حضور دارند؛ همچنین در واحد عملیات راهنمایی و کمک بسیار می شود و هر زمان از شبانه روز هر مشتری که به مشکل برمیخورد و با ما درمیان می گذارد، دوستان فنی پاسخگو هستند.
وی تاکید کرد: غیر از پذیرندگان مهمترین شاخصه ای که ایرانکیش دارد، پشتیبانی 7* 24 است که اعضای واحد اداره پشتیبانی پذیرندگان اینترنتی در واحد کسب و کار ارائه میدهند؛ به عبارتی علی رغم اینکه مرکز تماسی داریم که 7* 24 پاسخگوی تماس مشتریان است، بیش از 2500 مشتری اینترنتی، به صورت 7*24 با اداره توسعه بازار پشتیبانی پذیرندگان اینترنتی در ارتباطند. جدای از آن بیش از هزار و سیصد شعبه بانک تجارت به صورت 7*24 با تمامی همکاران اداره پشتیبانی در ارتباطند.