خبرگزاری کار ایران

داوودیان معاون بانک تجارت :

می خواهیم با ایران کیش جریان سازی جدید در رفتار مشتری ایجاد کنیم

می خواهیم با ایران کیش جریان سازی جدید در رفتار مشتری ایجاد کنیم
کد خبر : ۱۴۹۹۹۲۳

ظرف یک تا دوسال آینده نظام اعتباری و تامین مالی در بازار را تغییر خواهیم داد.

امیر حسین داوودیان معاون مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تمرکز ویژه بانک تجارت در سامانه های اعتباری و نقش شرکت کارت اعتباری ایران کیش در توسعه فنی آن گفت: بانک تجارت با توجه به شرایط اقتصادی و مسائلی مانند عطش دست یابی به نقدینگی در بازار، اخذ تسهیلات در تمامی سطوح مشتری خرد و کلان، اقدامی را انجام داد که شاید بسیاری بانک ها و بنگاه های اقتصادی که در این شرایط محافظه کار می شوند و تلاش می کنند تا از منابعشان مراقبت کنند انجام نمیدهند. بانک تجارت برای حفظ قدرت خرید مردم سامانه های اعتباری را به صورت جدی روانه بازار کرد. این بانک در کشور نخستین بانکی بود که زیر ساخت BNPL را معرفی کرد.

وی در نمایشگاه الکامپ افزود: امروزانواع محصولات اعتباری را با تلفیق تسهیلات و تعهدات در بازار ارائه می دهیم و در شرایطی  که بسیاری مسیر توسعه را متوقف می کنند و بیشتر سعی دارند که ترازنامه خودشان را مدیریت کنند، روی ارائه اعتبار فضا را مهیا کردیم و چند ده همت بودجه اعتبار به مشتریان حقیقی و در زنجیره تامین به مشتریان حقوقی ارائه دادیم. بانک تجارت از این طریق فشار نقدینگی به بازار را با آزاد کردن اعتبار می کاهد و در شرایطی که ممکن است تولید کننده ها با عدم فروش مواجه شوند، تقاضای پایدار را در بازار فراهم می کند و از این طریق به بازیگری جدی در حوزه اعتبار تبدیل شده است.

داوودیان افزود: ظرف یک تا دوسال آینده نظام اعتباری و تامین مالی در بازار را تغییر خواهیم داد، ساختاری که حتی به بخش بانک مرکزی قابلیت اتصال دارد و در زیر ساخت جدید، شرکت ها، بخش خصوصی و ... از خدمات بانک برپایه اعتبار استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش ایران کیش به عنوان شریک قدیمی بانک تجارت که نقش ویژه ای در سامانه های اعتباری این بانک نیز داشته است اظهار کرد: محصولات متفاوت آسان خرید، کشت نو و تی بی پلاس همواره با مشارکت ایران کیش همراه بودند و در زمان خودشان به توفیق بانک منجر شدند و توانستند بازارهای جدیدی برای بانک بسازند. اما برداشت من این است که ایران کیش در سال های اخیر روی کسب و کارهای پرداخت و پذیرندگی نیز تمرکز ویژه داشته، ابزارهای جدید را روانه بازار کرده است و به معرفی فناوری های نوآورانه در خدمات پذیرندگی و ایجاد بستر برای آن پیش رفته است.

معاون مدیرعامل بانک تجارت همچنین با تاکید برخدمات ریال دیجیتال و پرداخت غیر تماسی روی اپلیکیشن پات لایف گفت: این محصولات تجربیات جهانی دارند و به عنوان پرداخت های بدون کارت در کشور جا می افتند. ایران کیش همیشه در پروژه های نو آورپیشرو بوده است اما اینبار ما می خواهیم با ایران کیش از طریق این دو محصول پرداخت، جریان سازی کنیم و تغییر رفتار نزد مصرف کننده اتفاق بیافتد.امیدوارم ریال دیجیتال و پرداخت غیرتماسی بتواند پوست اندازی جدیدی را برای ساخت رفتار مشتری انجام دهد.

داوودیان افزود: ما درکنار حذف اسکناس و کارت و حرکت به سمت ابزارهای پرداخت موبایلی به سمت پرداخت های بیومتریک نیز پیش می رویم و دو اولویت داریم نخست این که در پرداخت از نوآوری کوتاه نیاییم و دوم اینکه حتما تلاش کنیم تا به میزان مناسب از کاربرانی که ازاین روش های جدید استفاده می‌کنند برسیم.  

وی همچنین درباره هلدینگ تفتا گفت:هلدینگ تفتا فراتر از یک هلدینگ است و به نوعی همکار استراتژیک جدی برای بانک تجارت به شمار میاید

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز